lip tips?

hee,
ik heb erg volle lippen & ik hoor van veel mensen dat ze dit erg mooi vinden.
ikzelf ben er wat minder blij mee, want ik heb er veel last van.
ze zijn namelijk vaak ‘kapot’ en zijn erg droog.
ik heb van alles al wel geprobeerd maar niets helpt echt.
heeft iemand misschien tips?

xxxx

Veel water drinken, om de zoveel tijd een laagje lippenbalsem aanbrengen en niet met je tond over je lippen likken (zorgt voor uitdroging).

ik heb DE tip voor je ,ik heb daar namelijk zelf ook al sinds kind afaanlast van
elke avond je lippen flink vol smeren met vasaline , ook over re rand heen , doe dit wel na het tanden poetsen, i de winter kan je het ook in de ochtend een beetje op brengen :wink:
xx

Vaseline inderdaad.

Je lippen scrubben, en een dunne laag labello erop doen. Niet te veel, anders worden je lippen ‘lui’ en worden ze vanzelf juist droger.

ipv labello vaseline gebruiken. Dat werkt minder ‘verslavend’ voor je lippen.

Zo’n vrouw kon aan mijn lippen zien dat ik labello gebruikte xD

Ik ‘moest’ van haar mijn lippen met lauw suikerwater met een tandenborstel scrubben (zachtjes, en een andere tandenborstel die je gebruikt voor tandenpoetsen is wel slim… hehe)
En elke avond en ochtend een dun laagje vaseline, niet meer anders kunnen je lippen er verslaaft aan raken zegmaar.

carmex!!
het werkt echt supergoed! maar het is alleen online te koop…

ik heb ook best wel ‘volle’ lippen (niet heel erg hoor) maar ik smeer mijn lippen iedere avond voor het slapen gaan in met lippenbalsem van de bodyshop, daar worden je lippen echt zacht van (mijne tenminste)
en ik gebruikt geen vasaline want dat vind ik niet fijn (maar dat moet je zelf maar weten :slightly_smiling_face: )

vaseline werkt erg goed tegen droge lippen !

Scrubben:
(2 theelepels honing.
1 theelepel suiker.
1/2 theelepel vasaline.)

En goed hydrateren met bv. Labello.

Velletjes dr afscrubben & ik zweeer bij de lippenbalsem vh kruidvat eigenmerk, het heet lippenconditioner en zit in een knalroze potje.

alvast bedankt allemaal,
ik ga eens even wat dingen proberen.
meer tips zijn altijd welkom. :grin:

scrubben met tandenborstel savonds, en dan gewoon dikke laag creme/vaseline erop doen zodat dat lekker intrekt snachts indd.
labello worden mijn lippen juist droog van = verslaafd.

velletjes niet eraf peuteren want daar krijg je juist wondjes van, ze worden vanzelf wel zacht en dan eraf met scrubben :slightly_smiling_face:

ik heb een filmpje gezien op youtube
http://www.youtube.com/watch?v=G0btb_lqe5k
en het helpt ook echt ;p
lijkt echt wel dom mja,
en dan moet je lippenbalsemdaarna op doen;)

de instructies op dat filmpje werken best goed!
het brand alleen wel een beetje.

thanx! (:

haha ik heb ook volle lippen en ik scrub het dus en dan doe ik d’r een klein laagje vaseline op, maar weetje wat opmerkelijk is? ik gebruik heel weinig labello/vaseline en ik heb nooit droge/‘kapotte’ lippen terwijl al m’n vriendinnen labello enzo gebruiken en die hebben echt zo vaak schrale lippen… ;p