lip piercing

Haii,

Ik heb net een schuine lippiercing laten zetten maar met eten bijt ik er steedss op en het is echt vervelend.
Is dit ook met een korter staafje?
en heeft iemand verzorgingstips want piercer heeft eigelijk helemaal niets gezegd.

Okee bedankt!
Ik ben echt bang dat die misschien los gaat en ik heb geen idee hoe ik hem dan vast moet draaien? aan de binnenkant of de buitenkant waar het knopje zit?

er is een piercing topic misschien kunnen ze je daar helpen?

had ik de eerste dagen ook hoor dat ik er altijd op beet. Gaat wel over :slightly_smiling_face:
En qua verzorging: ik heb gratis zo’n middeltje meegekregen om de buitenkant proper te maken omdat er doorheen de dag altijd etter aan komt te hangen :’) haha

Een korter staafje mag er pas in na 6-8 weken omdat je lip in die tijd nog moet genezen en dus opgezwollen zal staan. Als je er een te kort staafje in doet kan die piercing vastgroeien en dat wil je niet.

Etter is inderdaad niet goed. xD Ik had ook wondvocht, maar maakte dit gewoon schoon met een wattenstaafje en schoon water. ^^

Okee jaa ik heb echt zin om em eruit te trekken want ik ken echt helemaal niets eten of ik bijt er weer op en het doet echt pijn