Linn's Photography

Ja, ik had al eerder een topic, waarin ik zomaar wat random foto’s postte van wat foto’s nemen op een vrije middag, daar kreeg ik niet veel toffe reacties op. Mn topic is nu verdwenen, dus maak ik een topic aan met wat serieuzere foto’s, en ik hoop ook wat serieuzere kritieken.

Ik ben nog niet heel lang bezig ofzo, dus als je tips hebt zou ik ze heel graag willen, ook qua bewerken (: Nja, hou het aardig deze keer alsjeblieft!

http://fc06.deviantart.com/fs43/i/2009/114/b/6/While_ages_went____by_DieDyingDead.jpg

While ages went…
Foto van een klooster in Noord Oost Roemenie, die ik heb gemaakt toen ik daar op uitwisseling was. Zelf ben ik wel tevreden met de foto, en het bewerken is volgens mij ook wel gelukt, behalve dat de lucht niet helemaal wit is?

Mijn deviantart accout; diedyingdead.deviantart.com
Alleen deze staat er nog maar op, omdat ik nog niet zoveel foto’s goed genoeg vind om te posten x] Oja; kopieeren word niet op prijs gesteld !

Mooi!

ik vind het een mooie foto alleen het klooster staat te centraal. Misschien ff anders croppen?

Carline

Ik vind 't wel een leuke foto(ook apart):grinning:

XlOnaaaa
Veel succes nog!
De lucht is erg wit, maar dat zei je al :wink:

Moooi!

Yaay dankje<3

-

ik vind de kleuren in deze foto erg mooi!
x

Die kleuren zijn echt mooI!!

aah ik vind de mist zo mooi op je foto
goede foto !!

Mooie foto!

ik vind hem ook mooi. het heeft iets mysterieus

ik vind hem mooi. door die toren en de bomen erachter heeft het iets sprookjesachtig. alleen storen die bomen voor het gebouwtje me een beetje.

Nog 'n foto, ook gemaakt in roemenie.

http://th08.deviantart.com/fs42/300W/i/2009/127/2/2/Influences__by_DieDyingDead.jpg

Ikzelf vind de kleuren van het lucht en het gebouw heel erg mooi geworden, alleen ergens stoor ik me aan de plantjes op de voorgrond.
Alleen als ik ze eraf knip dan word het vreselijk lelijk x]

mooi. en zoals je zelf al zegt bij de 2de, jammer van de plantjes

Die 1e foto, wauw!

Die eerst is erg mooi en bij die tweede zoals je zelf al zegt: die lelijke plantjes verpesten het een beetje

Die eerste heeft echt wel iets speciaal. Die tweede vind ik minder, door -inderdaad- de plantjes.

De eerste foto is echt mooi! De tweede is inderdaad wat minder. Maar de lucht heeft daar wel een mooie kleur!

die 1e is echt moooi! heel… mysterieus
die 2e vind ik ook mooi, maar iets minder…