Linkuitwisseling creatiefjes

Hoi iedereen!

Als knutseljuf van 23 ben ik vaak zelf op zoek naar toffe links op het net om nieuwe ideetjes te vinden. Vaak ben ik echter ontgoocheld in de site waar ik op terecht kom: of er is geen duidelijke uitleg voorzien of er is geen voorbeeldje te bespeuren, wat het soms ingewikkeld maak.

DAAROM! Al wie toffe, leuke, originele, mooie en vooral duidelijke sites vindt/maakt omtrent knutselen en handvaardigheid laat hier iets weten!

Neem gerust al eens een kijkje op mijn eigen blog: www.crealief.wordpress.com

Posten maar ! :wink:

Op de basischool neem ik dan aan dat je juf bent?

Ik hoop trouwens dat je de creativiteit aanspoort in die kinderen, aangezien ik nogal wat te horen krijg over ‘creativiteit de kop in drukken’ (omdat mensen het niet serieus nemen ten opzichte van taal en rekenen pff)

Hello hello, ben inderdaad een juf, Leerkracht Lager Onderwijs van opleiding en nu fulltime knutseljuf, dus het is mijn job om kinderen zoveel mogelijk te stimuleren om hun creatieve kant te ontwikkelen!

Op onze school worden de kinderen zowieso heel erg gestimuleerd om hun gevoelens en creatieve kant te uiten. Zo hebben ze niet alleen 2 uur knutselen in de week, maar ook nog eens 2 uur muzische vorming (drama, muziek, dans, …). Geen gebrek aan creativiteit bij ons :slightly_smiling_face:

Hemels!
Ik stuur mijn kinderen later daar naar toe xD

xx

www.craftster.org ^^
Een engels forum met super veel (lees: oneindig veel) ideeën!!!
:grinning:

Bedankt voor de tip :wink:

http://jummycherrygarcia.blogspot.com/ :slightly_smiling_face: