Linkerborst groeit ineens

Hoi

ik ben 22 jaar oud en sinds een paar weken is mijn linkerborst pijnlijk en een halve cupmaat gegroeid. Hij is groter dan de rechter dus. IK BEN NIET ZWANGER.
sinds 3 of 4 weken ben ik zeer seksueel actief (gemiddeld 2x per dag seks), sinds ik weer bij mijn vriend ben.

What’s going on? Moet ik me zorgen maken? Gaat die andere borst nog groeien?

Ik had hetzelfde afgelopen zomer… toen had ik ook ineens superveel seks en ineens groeiden BEIDEN borsten een halve cupmaat… later toen mijn vriend naar het buitenland vertrok krompen ze weer…

Op internet lees ik dat je borsten niet groeien door seks… dat het een fabeltje is…??

Je hebt blijkbaar een natuurlijke manier van borstvergroting uitgevonden. :stuck_out_tongue:

Ik denk dat het wel met de seks te maken heeft, en dan voornamelijk met de hormonen die dan vrijkomen. Er komt dan namelijk oestrogeen vrij, wat de borstgroei stimuleert.

Dat ze zeggen dat dit onzin is, zal er waarschijnlijk mee te maken hebben dat het niet blijvend is.

Zal wel met hormonen te maken hebben inderdaad. Twee keer per dag seks is ook gewoon erg veel :’)

Bij veel vrouwen groeien de borsten sowieso tijdens de menstruatie en/of eisprong dus t zou best kunnen dat jij dat hierdoor hebt. Als het weer terug gaat naar normaal dan lijkt het me niet zo raar maar het is misschien geen slecht idee om (zelf of door arts) je borsten te controleren op harde plekjes etc ivm borstkanker. Sowieso omdat het slim is dat regelmatig te doen :wink:

Een vriendin van me kwam na afgelopen zomervakantie ook met een extra cupmaat terug naar school… ze had allemaal nieuwe bh’s moeten kopen. Ze had die zomer ook veel gesekst met haar vriend…
Ik weet alleen niet zeker of ze weer teruggekrompen zijn bij haar. Ze was destijds 21.

Ik heb eigenlijk geen idee, maar als je echt een duidelijk antwoord wil hebben zou ik het desnoods even aan je moeder vragen want misschien zit het wel in de familie en anders even langs de huisarts of bijvoorbeeld een chat van sense.info

Borstentopic.