Lingeriezaken voor (extreem) grote borsten!

Hey,

ik heb zelf een probleem, ik heb namelijk hele grote borsten. Bikini’s en bh’s vinden die passen en leuk zijn is echt een drama. Nu heb ik een site ontdekt (www.annadiva.nl) die lingerie in grote cupmaten verkoopt (groot = t/m h/i/j/k/l) weet iemand meerdere van deze sites of winkels? Annadiva heeft ook een winkel in Nijmegen.

Wat voor cupmaat heb je?
Ik heb 70e/f en ik koop ze van Marie jo, best prijzig, maar het zit zo lekker.

80H, heb nu een sportbh van panache die echt heerlijk zit (55 euro wel maarja) en verder allemaal bhtjes van hunkemoller die nouja niet het je van het zijn voor 25 p.s.

Het model dat ik nodig heb (wat normaal maximizers zijn) is bijna niet te krijgen volgens mij. Ze hebben mijn maat (65G) wel bij de speciaalzaak maar totaal niet mijn smaak en beugels zitten niet goed. Weet je toevallig ook nog een merk dat bv soft bhs hebben voor grotere maten?

Ik heb maat 70G, en heb al een aantal keer fijne bh’s besteld bij dutchdesignersoutlet.nl van het merk B-full, spotgoedkoop maar heel fijn! :slightly_smiling_face:

Het heeft niet echt hier iets mee te maken want heb hele kleine borsten.
Maar zitten sportbeha’s lekker? & kan je er door zien? & geven ze vorm?
Ik twijfel of ik er 1tje zou willen aanschaffen!

Ik vind ze niet lekker zitten omdat ze je echt platdrukken haha. De meeste goede sportbh’s zijn niet voorgevormd, maar ze zijn vaak wel van een redelijk dik materiaal dus je ziet er niet zo snel doorheen. :wink:
Ik heb een shockabsorber, erg fijn met hardlopen enzo!

De sportbh die ik heb is voorgevormd, met beugel en drukt niet plat maar geeft wel steun. Ik vind deze bh echt heel fijn en heb hem ook echt dagelijks aan eigenlijk…

Ik weet helaas niet veel merken qua grote cuipmaten, ik zou kijken bij www.annadiva.nl als ik jou was, verder weet ik ook helaas nog geen site. Ze verkopen daar merken als Panache en Freya, allemaal erg prijzig maar wel de moeite waard.

Ah sh*t, ze hebben mijn maat niet op die site :c alleen maar tot 85G

Had ik al gekeken ja. Ik vind 1 die misschien zou passen qua vorm. Maar durf niet te bestellen zonder het gepast te hebben

Ik heb zelf laatst een bikini besteld bij www.lace-lingerie.nl en daar was ik erg blij mee :slightly_smiling_face:
verder is het handig om op deze website te kijken!

En Bijenkorf verkoopt ook grote maten. Ik vind trouwens de ultimate strapless Wonderbra echt heeeelemaal geweldig: http://www.underfashion.nl/dames-artikelen/WB9335--Wonderbra-strapless-beha-ABCDEFGHI-Ultimate-Strapless-9335.html?kleur=huid&maat=D85
Ik heb er wel m’n eigen maat in maar zou toch echt aanraden om 'm eerst te passen. Maar ik ken maar 1 winkel die 'm verkoopt (Palazzina in Amsterdam, naast de Dam), verder heb ik nog geen winkels gezien die hem ook hebben!

^wist ik dat maar toen ik naar amsterdam ging. Die strapless lijkt me echt perfect!

Ik ben zelf heel tevreden over annadiva, als je de maat ergens hebt laten opmeten en dan daar bestelt past het meestal prima bij mij. Je kan daar ook heel makkelijk retour sturen en anders zou je naar Nijmegen naar de winkel kunnen gaan ?

Ik werk in een lingeriezaak waar we Marie Jo en Prima Donna verkopen, Marie Jo is perfect voor borsten tot cup E (ik hou echt van Marie Jo). Heb je grotere borsten dan is Prima Donna heel goed! Je hebt sowieso ene goede stevige beha nodig en die zijn helaas nooit goedkoop.

Ik zit beetje tussen 2 maten in dus weet het niet zo goed. Ben ookal naar een winkel bij mij in de buurt geweest waar ze ook prima donna e.d. hebben. Ze gaven me steeds omvang 70 omdat ze andere in mijn maat niet hadden. En elke bh die ze me gaven paste de beugels me niet (mijn grootste probleem).

Hebben ze in Nijmegen een grotere voorraad? Die hier in de buurt besteld ze alleen als je het ook echt koopt

Ik bestel mn bikini’s altijd vanuit engeland, van lovebras volgensmij maar weet het niet zeker, wel eventjes goed je maat ommeten/rekenen naar engelse maten!

Ik ben nooit in de winkel geweest in Nijmegen maar ik moet zeggen dat als ik wat bestel via de site dat ik het ook altijd vrij snel binnen heb dus ik denk het wel

Okee thnx.

Heb ook een winkel gevonden waar ze het merk Wonderbra verkopen. Volgens mij is die strapless echt heel fijn. Heeft een van jullie deze misschien al?

Ik weet behalve de winkel die ik hierboven noemde helaas niks :frowning_face: had gehoopt/gedacht dat ze deze wel bij Bijenkorf zouden hebben, maar dat is niet zo…