Lingeriefoto naar vriend gestuurd

Hallo Meiden, ik zou graag jullie mening willen weten!!.
Dit is de situatie:

Je vriend krijg een lingeriefoto opgestuurd van een vriendin van hem.
Hij vertelt dit eerlijk aan jou. Hij zegt dat dit niks te betekenen heeft, omdat hij die vriendin kent en ze gewoon zijn mening wou weten erover.
Uiteindelijk doet hij niks. Hij geeft zijn grenzen niet aan bij die vriendin dat het niet hoort, hij geeft niet aan dat hij dit niet accepteert en gaat er niet over in gesprek met haar enz.

Als vriendin is het dan terecht dat je boos ben dat hij er niks mee doet?
Naast dat je al terecht boos ben over de situatie, met name op die ene vriendin zo een foto stuurt naar hem.
Die vriendin heeft zelf een vriend en die mag van niks weten.
Wat zou je er verder mee kunnen doen?

Groetjes,

Je kunt hem jouw grenzen niet opdringen.

Dat ie hem krijgt, oke maar dat ie niet ff zegt : ‘‘He hallo ik heb al een vriendin he’’ of dat het niet slim is ofzo vind ik wel raar. Maarja jongens zijn daar nou eenmaal anders in , ik zou me er niet te veel zorgen over maken.

Nou, die vriend kan er niks aan doen dat dat meisje die foto aan hem stuurt. Dus daar kan je hem niet de schuld voor geven. Maar toch heeft het meisje het gevoel gehad dat die foto welkom bij hem was, omdat hij inderdaad zijn grenzen niet duidelijk heeft.
Hij moet bedenken wat zijn grenzen zijn, deze overleggen samen met zijn vriendin, en die grenzen dan echt goed bewaken en consequenties stellen wanneer mensen eroverheen gaan. Consequenties zoals: geen contact meer.
Heftige situatie… :frowning_face:.

wat

Ik kan inderdaad mijn grenzen niet opdringen.
Naast dat die vriendin van hem gewoon fout bezig is. hoe kan ik het beste met deze situatie omgaan? Ik ben namelijk niet boos op hem dat hij hem gekregen heeft, daar kan hij niks aan doen.
Kan alleen moeilijk begrijpen waarom hij niet opkomt voor ons relatie, omdat hij er niks over zegt.
Hij lijkt het ook niet te begrijpen als mijn kant naar hem benoemdt.

.

iemand nog advies? zit hier erg mee.

mijn advies is get over it. het heeft niks met jou te maken.

Ik zou echt woedend zijn als mij dit overkwam. Als vriend zijnde moet je dan juist opkomen voor je vriendin en je relatie. Ongeacht of het een ‘jongensachtig’ iets is of ‘zijn grenzen’.
Hij kan er inderdaad niets aan doen met die foto, maar ik vind persoonlijk dat hij daar wel echt iets voor moet zeggen. Niet tegenover zichzelf, maar ook voor jou en jullie relatie.

Klinkt misschiend hard, maar ik denk daar niet zo simpel over.

nou daar ben ik het niet mee eens hemmings. het heeft wel met mij te maken. het is mijn vriend. Nuis het nog een lingeriefoto en dadelijk…

Hij is tenminste wel eerlijk over het feit dat een vriendin van hem een lingeriefoto heeft gestuurd.

Het is wel raar dat dat meisje boos is over het feit dat je vriend niks erover zegt en dat ze denkt dat het goed is als ze een lingeriefoto stuurt. Waarom zou ze dat in godsnaam doen?!

Daarnaast is het ook raar dat je vriend je nu negeert. Je wil alleen maar achter de waarheid komen, en wat de bedoeling van die foto is. Weet je toevallig ook of tie verkeerde signalen aan haar afgeeft?

.

elisa die vriendin is niet boos, maar ik als zijn vriendin zeg maar dat hij niks ermee doet qua er iets over zeggen dat dit niet hoort. eerlijk gezegd weet ik niet waarom ze het zou doen. Ze heeft zelf namelijk ook een vriend. Ik vind het vreemd.

Ik weet niet of hij verkeerde signalen afgeeft. tot nu toe heb ik er niks van gemerkt.

Ik ben ook echt boos Atlantis. Alleen schiet ik daar weinig van op. Ben het ook helemala metje eens wat je zegt.

kerstkindje.
Daar heb ik niet aan gedacht, maar het feit dat ze denkt dat het welkom is ligt wel bij hem.
Hij wil er alleen niet meer over praten. Negeert mij nu ook.
heb de neiging die meid ook aan te spreken.

Hij heeft het eerlijk tegen jou verteld? Dit vind ik wel mooi van hem (dat hij zo’n dingen niet achter je rug houdt).

Misschien dacht hij dat als hij jou op de hoogte bracht dat je niet boos ging zijn, en heeft hij daarom juist verder niets gezegd tegen die vriendin? Iig, jij voelt je niet goed, vertel het hem dan ook. Hij heeft wss geen idee dat je er nog steeds mee zit.

Ik lees nu ook dat hij je negeert. Heb je het al duidelijk tegen hem gezegd dat je het niet leuk vind? Zorg ook dat je niet alle schuld bij je vriend legt, uiteindelijk was hij wel eerlijk tegenover jou wat ook al veel is. Duidelijk maken dat je het apprecieert dat hij eerlijk is maar dat het toch geen toffe actie was van die vriendin?

nou, ongelooflijk nu zegt hij dat ik overdrijf. omdat ik boos ben over de gehele situatie. echt je kan mij dadelijk opvegen. Dit is toch niet te geloven.

Ik zou keihard lachen wanneer iemand zo dom is om lingeriefotos op te sturen na een jongen die een vriendin heeft, ik zou mijn vriend keihard uitlachen als hij dit normaal vind.

ja heb ook meteen gezegt dat ik het echt mooi vind, dat hij het meteen eerlijk heeft gezegd.
Ik was toen ook niet boos op hem , maar vooral op die vriendin. Hij heeft niks gezegd tegen die vriendin, omdat hij het de moeite niet waard vind. Hij weet wel dt ik er echt moeite mee heb. hij zegt oook boos dat hij mij snapt zeg maar. Heb idd netjes gezegd in eerste instantie dta wat die vriendin deed niet correct is idd.