Lingerie

Ik weet al heel lang dat ik opgewonden wordt van sexy lingerie, zowel zien op internet als zelf dragen.
En dan van het soort; Een beetje fout, een beetje chic, maar onpraktisch om dagelijks te dragen.
Je kent het wel, veel zwart met veel kant, jarretels, stockings, bustiers, etc. Nu schaam ik mij er eigenlijk een beetje voor, ondanks dat het heel vrouwelijk is. In mijn vriendinnengroep leeft het niet en is het nieuwe setje van de H&M met roosjes of rosé string al te spannend en is ondergoed vooral functioneel. Ik heb 2 maal een vriendje gehad en bij beiden heel voorzichtig gepolst of ze het leuk zouden vinden als ik een keer een spannend setje zou aantrekken, maar door hun lauwe ongeïnteresseerde reactie heb ik het nooit gedurfd. De lingerie die ik heb trek ik aan als ik alleen ben en soms bij gelegenheden waar ik het veilig onder een jurk kan dragen zoals een bruiloft en kerst. Nu heb ik laatst foto’s gemaakt van mijzelf terwijl ik lingerie aan had, dood eng! Maar eigenlijk ben ik best trots op het resultaat en dat ik het heb gedurfd (was goed voor mijn zelfvertrouwen), maar ik laat ze natuurlijk aan niemand zien.

Is het voor iemand herkenbaar dat je je sexy voelt in sexy lingerie, maar dat je hiervoor schaamt naar vriendinnen en een partner?
Of dat je wel eens iets spannends zou willen kopen, maar omdat je bang bent voor afwijzende reacties het niet durft?
Of juist niet van dat alles niets en maak ik me druk om niets?

Tips,tricks, advies!!

PS. Nee, ook hier laat ik de foto’s niet zien :stuck_out_tongue:

Ik denk dat de meeste meiden die lingerie dragen zich hier prettig bij voelen. Voor mij is het ook een beetje het gevoel dat niemand verder weet wat je onder je klaren aan hebt. Dat geeft mij een spannend gevoel. En ja mijn vriendje vind het ook altijd erg leuk als hij me mag “uitpakken” :flushed:

misschien moet je niet vragen of je het aan mag trekken maar gewoon stiekem doen! geen man die het niet kan appreciëren :wink:

nee schaam me totaal niet, denk wel dat de meeste jongens zwart-kant wel leuk vinden.

ik denk dat elke man dat leuk vind hoor :stuck_out_tongue: iig als ik mijn 20 mannelijke collegas en al mijn exen moet geloven

Volgens mij voelt elke vrouw zich sexy in mooie lingerie. En de meeste jongens vinden het ook helemaal geweldig.

Is het voor iemand herkenbaar dat je je sexy voelt in sexy lingerie, maar dat je hiervoor schaamt naar vriendinnen en een partner?
Nope. Naar mijn mening voelt iedereen zich wel sexy in lingerie en ik schaam mezelf er ook niet voor.

Of dat je wel eens iets spannends zou willen kopen, maar omdat je bang bent voor afwijzende reacties het niet durft?
Nee dat durf ik wel. Ik weet dat mijn vriend het leuk vind. Dus je kan het of als verrassing plannen of gewoon samen kijken op zo’n site.

Ik heb het zelf ook maar ik durf het niet aan te doen voor mijn vriend. Ik voel me niet sexy maar eerder een aardappel oid :’)

Ik heb jarretels juist voor onder een jurkje (’:
Dat je alleen de touwtjes er onder uit ziet komen.
Mijn vriend vind het in ieder geval erg leuk staan.

Alleen ik denk dat hij zo’n heel setje alleen maar onpraktisch zou vinden.
Ik heb al ondergoed die vast zit met een strikje en de eerste keer was het ‘‘Wat leuk nu kan ik je uitpakken!’’ en later werd het al ‘‘Weer dat strikje eerst los moeten maken!’’

Ik voel me ook altijd super sexy in lingerie :relieved:
Alleen de eerste keer toen ik in een slipdress kwam was ik super zenuwachtig, maar me vriend vond het geweldig!
Je word niet snel afgewezen door een jongen als je lingerie draagt, ze worden er eerder stil van.

Ik voel me niet echt mooi en/of sexy in een lingerie, ik maak wel foto’s van mezelf erin en zelfs dat vind ik echt meevallen. Ik moet wel eerlijk zijn dat ik een klein beetje verslaafd ben aan lingeries kopen :’)

Ik ben ook zelf een tijd heel onzeker geweest.
Had zelf met een vriendin samen een setje gekocht om onze vriendjes te verrassen.
Ik vond het zelf ook heel eng…
Maar net zoals bij jou voel ik me heel sexy in zo’n setje.
Ik heb mn vriend toen de eerste keer verrast in een hotel.
En ik voelde me de toen eigenlijk in het begin nog wel heel erg ongemakkelijk, ook vooral omdat ik het niet erg gemakkelijk aan kreeg…
Maar zodra ik hem ermee verraste luchtte het behoorlijk op…
Hij was al snel opgewonden en hoefde er niet lang naar te kijken.
Sindsdien vind ik het zelf juist leuk om hem ermee te verassen =)

meeste jongens/mannen durven net zoals veel vrouwen niet openlijk over zijn of haar verlangens te praten. Bang om niet begrepen te worden of een afwijzing te ontvangen. Ik kan het alleen maar aanraden om het toch eens te proberen. Meeste jongens/mannen kunnen het namelijk wel degelijk waarderen als je sexy lingerie aan trekt.