Ik weet al heel lang dat ik opgewonden wordt van sexy lingerie, zowel zien op internet als zelf dragen.
En dan van het soort; Een beetje fout, een beetje chic, maar onpraktisch om dagelijks te dragen.
Je kent het wel, veel zwart met veel kant, jarretels, stockings, bustiers, etc. Nu schaam ik mij er eigenlijk een beetje voor, ondanks dat het heel vrouwelijk is. In mijn vriendinnengroep leeft het niet en is het nieuwe setje van de H&M met roosjes of rosé string al te spannend en is ondergoed vooral functioneel. Ik heb 2 maal een vriendje gehad en bij beiden heel voorzichtig gepolst of ze het leuk zouden vinden als ik een keer een spannend setje zou aantrekken, maar door hun lauwe ongeïnteresseerde reactie heb ik het nooit gedurfd. De lingerie die ik heb trek ik aan als ik alleen ben en soms bij gelegenheden waar ik het veilig onder een jurk kan dragen zoals een bruiloft en kerst. Nu heb ik laatst foto’s gemaakt van mijzelf terwijl ik lingerie aan had, dood eng! Maar eigenlijk ben ik best trots op het resultaat en dat ik het heb gedurfd (was goed voor mijn zelfvertrouwen), maar ik laat ze natuurlijk aan niemand zien.
Is het voor iemand herkenbaar dat je je sexy voelt in sexy lingerie, maar dat je hiervoor schaamt naar vriendinnen en een partner?
Of dat je wel eens iets spannends zou willen kopen, maar omdat je bang bent voor afwijzende reacties het niet durft?
Of juist niet van dat alles niets en maak ik me druk om niets?
Tips,tricks, advies!!
PS. Nee, ook hier laat ik de foto’s niet zien