Lingerie

Oke misschien een beetje een raar onderwerp maar ik heb een hele leuke bh gezien bij h&m alleen deze heeft geen pads erin (alleen beugel met stof). Nu heb ik al 2 van dat soort bh’s in huis liggen maar deze heb ik nooit aan omdat ik altijd het gevoel heb dat anderen dat kunnen zien als ik die aan heb. Hebben jullie wel eens zulke bh’s aan en goede of slechte ervaringen ermee? Wat ze zijn zo mooi maar het voelt zo raar maar misschien moet ik er ook wel even aan wennen…

Ik hou persoonlijk niet van die Bh’s, omdat het zo anders voelt dan padded.
Ik draag gewoon padded Bh’s omdat ik het idee heb dat ze mij iets meer steun geven.

Maar het kan zijn dat je eraan moet wennen, maar je moet je natuurlijk wel prettig erin voelen.

Ik heb er ooit 1 gehad. Dan kon je meteen zien wanneer ik het koud had haha.

Nou daar ben ik dus ook heel bang voor! Haha.
Het geeft niet echt stevigheid of wel?

Ik zou zelf niet voor zo’n bh’s gaan. De onzekerheid alleen al dat er iets door zou kunnen schijnen, no thanks :’)

Ik heb er eentje en die zit goddelijk!
Moet wel eerlijk bekennen dat ik hem vooral 's zomers draag. Als het echt warm is zweet ik namelijk tussen en onder mijn borsten (ja, iel ja.) en dat is echt een stuk minder met zo’n bh omdat het in mijn ogen iets meer… lucht xD
En mensen hebben geen super ogen hoor. Ze zien echt niet wat voor soort bh je draagt. (of je moet normaal een maximizer dragen en nu ineens op beugel-bh’s overstappen hahaha)

Als je gewoon een goede beha koopt die past, hoef je in principe weinig te zien van die padding erin. Tenzij je natuurlijk heel strakke shirts aantrekt.

Ik heb ook een zo’n bh gekocht, gewoon omdat ik hem zo mooi vond haha en ik draag hem nog redelijk vaak. Ik zou hem niet onder een strak shirt aandoen want dan kan je inderdaad zien wanneer je het koud hebt haha, maar een wijder blousje of een dikke trui eroverheen kan prima.