Lingerie vs bikini

denk ik ook wel eens ja. opzich is het niet anders maar toch persoonlijekr ofzo. whatever. ik vind het ook niet veel erger ofzo hoor, als iemand me in bikini heeft gezien mag die van mij me ook in lingerie zien :’). maarja ik draag dan ook geen sexy kanten dingen of strings.

Ik schaam me trouwens niet heel erg als ik in lingerie ben, omdat ik dan denk: “het is hetzelfde als een bikini”. /care wat andere mensen denken.

Jaaaa, dat heb ik nu ook. Het kan mij echt niets schelen, maar meestal maken de andere mensen er zon probleem van…

Inderdaad, het maakt mij ook vrij weinig uit.
(t is dan weerniet zo dat ik als het warm is zonder kleding aan ga lopen ofzo)

Voel me juist fijner in lingerie, op een of andere manier. :’) Vind lingerie vaak mooier. Het is intiemer dan badkleding omdat het andere, seksieëren (bestaat dat woord wel?) stofjes zijn en ook in minder onthullende soorten. Er zijn gewoon niet zo veel mensen die je daar in zien.

ik heb hetzelfde topic gezien op fok en daar kwam juist uit dat de meeste jongens het juist geiler vinden als ze een meisje in bikini zien dan in lingerie ;p

ik denk dat jongens in hun hoofd ook wel helemaal wild worden als ze een meisje in bikini zien…

Op het strand is iedereen bikini, in je ondergoed ben je meestal in je eentje zo gekleed, dat maakt ook het verschil.

Het maakt mij niet uit, juist omdat ik denk: Het is hetzelfde als een bikini. Maar waarom anderen er zo’n probleem van maken? Geen idee.

Misschien omdat je lingerie toch wat sexier is dan een bikini? De string bikini is namelijk helemaal uit maar de string lingerie juist weer helemaal niet?

Haha dat heb ik me ook altijd afgevraagd…Een Bh is vaak een bikinitopje met wat meer kant en ondersteuning. Misschien is 't het idee dat erbij hoort?

Het viel me laatst ook op dat sommige bikinitopjes bij de H&M en Hunkemöller zo hard lijken op bh’s. En dan nog is het verschil voor anderen groot :’)

Haha, het grappige is nog dat mn vriendje zich dit juist allemaal afvroeg laatst :'D

Lingerie zit ook wel kant en zo aan, en het kan bloter zijn soms zeg maar.
Maar eigenlijk is het haast hetzelfde :’)

Eigenlijk is het bijna het zelfde