Lingerie vs bikini

Vragen jullie je ook wel af, waarom vinde we het zo erg als ze ons in onze lingerie zien, maar niet in onze bikini?

eigenlijk wel, nu ik er zo over nadenk… zal wel in je hoofd zitten…

Ik vraag me eerder af waarom jongens doldraaien als ze je in lingerie zien en niet als ze op het strand lopen. Maar dat is een beetje dezelfde vraag :stuck_out_tongue:

Tja in principe zie je natuurlijk even veel, maar ik denk dat lingerie toch wat persoonlijker is ofzo en een bh met een mooi kantje is voor mij toch wat anders dan een bikinitop. Dat je even veel ziet is trouwens ook niet helemaal waar, wat betreft het dragen van strings e.d. Dan voel je je toch naakter dan in bikini.

@ Brod haha, inderdaad!

mmh denk dat het ook wel zo is als je op het strand loopt hoor :flushed:

Dat is een goeie vraag…
Géén idee, zit tussen je oren?! xd

Precies dit (:

daar hadden een vriendin en ik het laatst ook over x), maar ik denk dat het komt omdat je toch met dit idee bent opgevoed, ik ben het met Callthephone eens =)

ik heb mn lingerie ook niet altijd ‘matchend’ en mijn bikini wel, daar ligt het denk ik ook aan ?

ik vind het ook erg als jongens me in bikini zien hoor :stuck_out_tongue_winking_eye:

Inderdaad! nu ik erover nadenk is dat inderdaad raar!!

ja echt he -.-

Geen idee. Zit denk ik gewoon tussen je oren. Ik ga trouwens ook niet graag in bikini hoor. ;p

ja dat heb ik ook! meisjes bij ons in de kleedkamer met gym maken zich altijd heel erg druk als jongens hen in hun bh/onderbroek zien. Ik heb t ook liever niet, maar stel dat het gebeurt vind ik het niet zo heel erg want jongens zien je toch ook in je bikini?

Meestal als een jongen je in je lingerie ziet, is dat vaak omdat hij wat meer voor je betekent dan de andere jongens, en misschien voelen we ons daardoor een beetje ongemakkelijk, vooral aan het begin.

Sowieso vind ik lingerie ‘specialer’, want dat ziet niet iedereen en mijn bikini wel :stuck_out_tongue:

Misschien omdat de lingerie meer als sexy of lustobject word gezien
doorschijnende of kante onderbroekjes/bhs, strings etc.
daar heb je eerder een idee bij dan bij een bikini waarin iedere vrouw op 't strand mee rondloopt.
dat denk ik dan he:P

Volgens mij is het gewoon psychologisch… De associatie…?

Bovendien ligt het eraan wat voor soort lingerie je draagt. Zwarte kanten dingetjes lijken veel minder op bikini’s dan een basic zwarte t-shirt bh.

Volgens mij ook. Niet iedereen ziet je in lingerie… omdat er vaak iets achter zit (douche, seks ect.)
Denk dat dat het spannend maakt. Plus op het strand kan hij je natuurlijk moeilijk bespringen… :stuck_out_tongue: