Lingerie/je sexy voelen voor je vriend-topic

Ik zie wel eens topics over sexy pakjes (verkleed gaan, korsetten, kousen etc.) of leuke lingerie setjes. Zelf vind ik leuke lingerie eigenlijk wel voldoende, en dan ben ik toch wel benieuwd wat jullie zoal dragen en waar jullie het vandaan halen? :’)

oh lol ik zie net een nieuw topic hier over gemaakt :flushed:

oh nee toch niet want dat ging over een specifiek setje :cold_sweat:

Ik weet niet of er al zo’n topic is, heb iig wel zoiets een keer voorbij zien komen…

Maar goed, ik volg, want ik heb hier ook juist mee bezig de laatste tijd. Wil ook iets kopen maar weet nog niet wat… ik zit er een beetje mee wat het beste is voor mijn figuur.

Zelf heb ik stockings met hold-ups en natuurlijk een bijpassend lingerie setje. Het setje + hold ups heb ik van de Primark (!) en de stockings van de hunkemoller. Het is wel een heel gedoe om ze vast te krijgen maar mijn vriend vindt ze wel echt tof (pas 1 keer aangehad tho).
Je kan ook aan je vriend vragen wat hem leuk lijkt en dan op internet zoeken haha!

Hmm mijn vriend is nogal verlegen wat dat betreft, zit niet zo in zijn cultuur om het daar over te hebben, hij ontwijkt graag dat soort gesprekken :’). Maar heb een keer een wat bijzondere bh gekocht en aangehad en daar reageerde hij wel goed op, dus hoop dat hij inderdaad iets van holdups/jarretels/body wel kan waarderen.

Zit ook een beetje met het timen van het juiste moment van zoiets. Ik zie mijn vriend maar eens in de zoveel maanden en als hij me over een paar weken komt bezoeken wil ik zoiets best doen. Maar doe ik dat de eerste moment dat we weer samen zijn? Ben bang dat er dan weinig aandacht voor is :’)

Wat denken jullie dat het mooiste zou zijn bij een peervormig figuur?

Qua figuur zou ik het niet weten, want ik weet niet eens wat voor figuur ik nou zelf heb. Dus wat dat betreft kan ik niet echt helpen.

Maar anders dan dat; ik moet zeggen dat ik, als ik mijn korset draag, ik me echt súper vrouwelijk en sexy voel. Het enige nadeel is dat je weinig bewegingsvrijheid hebt…
Moet alleen nog een bijpassende lingerie set kopen ervoor, want het is een underbust korset. Gelukkig is hij gewoon van zwart satijn, dus daar staat veel wel mooi bij.

ik heb sinds kort jarretels gekocht :cold_sweat: ben benieuwd of hij het leuk vind!

Ik ben ook wel van de sexy setjes. Heb er twee gehad, beide gekregen van de ‘‘vriendjes’’ die ik had. Eerste setje heb ik weggegooit, tweede setje lag nog bij die man en hoef het ook niet meer terug ivm herinneringen. Nu weer nieuwe vriend dus zit er wel over te denken om weer wat te halen, maar weet niet wat hij er van zou vinden.

Mijn vriend is bijna jarig en ben al zo vaak van gedachte veranderd haha :cold_sweat: . Maar het lijkt me wel leuk om een korset of iets voor hem aan te doen na zijn feestje. :slightly_smiling_face:
Want dit gaat hij sws niet verwachten voor mij ik heb wel een site voor jullie hier heb ik ooit een jurkje op besteld

www.pinuplingergie.nl

Alleen deze bezorgt aan huis geloof ik en ik heb liever dat het bij z’n punt word bezorgd. :slightly_smiling_face:

Weet iemand nog een andere site misschien?