Lingerie is duur

haha, ik wou dit eerst bij ‘fashion’ doen, maar dat ging over pieces sjaaltes en oorbellen, etc dus vond ik er niet echt bij passen

Naar aanleiding van mijn andere topic ‘Jarretels’, ben ik eens gaan kijken op verschillende site’s. Ik zat dus net op pabo.nl, en net zoals bij de Hunkemoller is alles zo duur o.o Was er iets dat ik wel leuk vond: 30 euro.
Kent iemand site’s met mooie lingerie, maar dan dus niet zo achterlijk duur? :stuck_out_tongue_winking_eye:

H&m?

maar echt goede lingerie is eenmaal duur daar betaal je ookvoor

ja h&m

new yorker

H&m heeft ook altijd wel mooie vind ik, hunkemoller ook wel!

Livera is niet zo duur, Ik vind het redelijk te betalen daar.

New Yorker, is geweldig in de sales trouwens! Verder is Livera ook leuk, Hema, af en toe, en Takko Fashion.

Idd. Maar anders eens kijken op de markt? Daar hebben ze soms ook wel leuke dingen.

takko.
serieus. ik moest gisteren op mijn werk papieren tekenen en mijn moeder ging ondertussen even naar de takko, later ging ik er ook heen en ik heb echt super leuke lingerie gekocht! ik was er echt nog nooit geweest :’)

^ Waar zit die allemaal? Want als die alleen in Amsterdam zit ofzo heb ik er weinig aan :’)

nee het zit op meerdere plaatsen. http://www.takko-fashion.com/nl/filialen/filialen.php

Ik hoop voor je dat je een maat hebt die ze bij hema, h&m etc hebben, ik heb dat namelijk niet, haha. Dus ik zit sowieso in de wat duurdere bh’s , helaas.

Daar mag je niet eens bestellen als je onder de achttien bent ;x

Wacht met dit soort dingen totdat je er leeftijd voor hebt en totdat je een fatsoenlijk inkomen hebt waarin je je dit kan veroorloven ofzo? :'3

Takko ja! :grinning: :grinning: :grinning:

ik koop gewoon altijd bij de hunkemoller. Heb daar een mooie jarretel vandaan voor 10 euro. En mijn bh’s, string etc. koop ik daar ook allemaal en zo duur is het ook weer niet.

Ik koop ook standaard bij de hunkemöller, vind het niet erg om veel geld aan lingerie uit te geven eigenlijk. Maar bij de hunkemöller hebben ze heel vaak sale.

Ik koop altijd mijn ondergoed bij de Hema, dat is tenminste niet zo duur, en ze hebben ook wel leuke dingen. Maar echt hele sexy dingen hebben ze daar niet… Misschien bij de H&M? Daar hebben ze volgens mij ook wel mooie, niet zulke dure dingen.

Ik moet ook nog nieuwe zomerkleren kopen, dus heb er niet veel geld voor :3