lingerie foto

Ik en mijn vrienden gingen paar weken terug samen naar Victoria secret omdat daar een grote aanbieding was.
Tijdens een groepgesprek met 5 vriendinnen lieten we elkaar de lingerie zien terwijl we het aan hadden geen probleem dacht ik meiden onder elkaar. Maar 2 dagen terug hoorde ik van een goede vriendin van me dat ze hoorde dat er foto’s van mij in lingerie rond gingen. Het boeide me niet omdat via instagram meiden wekelijks bikini foto’s plaatsen maar iedereen bij mij in de buurt zegt dat er verschil tussen een bikini foto en lingerie foto (ik keek er niet eens seksueel op) Iedereen noemt me een slet maar ik ben 17 en heb nog nooit gezoend of een vriendje gehad laat staan seks. Maar zelfs me vrienden zijn erover aan het roddelen achter me rug terwijl hun nog ergere dingen hebben gedaan. Ik durf me huis niet uit en ik weet nier wat ik moet doen me moeder is op vakantie en als zei over die foto’s hoort wordt ze heel erg verdrietig(me moeder is streng gelovig.
Wat moet ik doen om die foto’s te verwijderen van iedereen ik weer nog niet eens hoeveel mensen het nog hebben gezien en het ergste wie ze heeft verstuurd ik heb met niemand problemen ik snap niet.

1van je vriendinnen heeft het dus gedaan kan niet anders. Misschien weet je goeie vriendin wie het gestuurd heeft. Je kan er niks meer aan doen eenmaal verstuurd krijg je hem niet meer terug. Is ook niet slim om foto’s te versturen.

Okee, je hebt een fout gemaakt, maar als ik jou was geweest had ik ook niet gedacht dat de foto’s rond zouden gaan! Hier moet je dus van leren.

Verder moet je aan je vriendinnen vragen wie het heeft doorgestuurd, en haar nooit meer aankijken. Ze is je niet waard.

Ik denk dat je je niet moet aantrekken van wat andere mensen vinden, hoe moeilijk het ook is. Als ze ernaar vragen, zeg je eerlijk wat er gebeurd is. En ik denk dat je je moeder zodra ze thuis is ook moet vertellen wat er is gebeurd, zodat je het rustig kunt uitleggen, want als ze het van iemand anders te horen krijgt kan het zijn dat jullie ruzie krijgen en dat je niet eens de kans kan krijgen om het uit te leggen.

It will blow over eventually!

Mijn goede vriendin heeft helemaal niks met het groep te maken en ik ken haar al sinds kinds af aan. Mijn vriendinnen in het gesprek ken ik 1 der van zowat 10 jaar en de andere 4 al sinds de 1e klas. Ik dacht dat het niet zo dom was omdat ik in een die foto even veel laat zien als de meisjes in de bikini foto’s die me nu in het rug aan het steken zijn. Ik heb niemand iets aan gedaan en na onze diploma uitreiking uitgenodigd op mijn feest.

Spreek die meiden aan. En misschien dreigen dat je foto’s van hun door gaat sturen, of gaat dat te ver

Ik vind van niet. Een van hun heeft haar foto’s doorgestuurd, en tenslotte zijn ze nu ook achter haar rug aan het roddelen dat ze een slet is terwijl zij hun foto’s ook hebben gestuurd.

Zitten die vriendinnen bij jou op school?
Als dat wel zo is kan je naar een vertrouwenspersoon afstappen of praat er met iemand over die je kan helpen?
Oh, wacht je hebt vakantie zeker.
Ik zou in iedergeval met iemand erover praten die je goed vertrouwt.

Ik heb die foto’s maar ik ben niet zo laag om ze zelf op te sturen ik heb het mijn moeder verteld en ze was alleen blij dat het geen naaktfoto’s waren. Ik zit niet meer bij hun op school ga naar Amsterdam dit jaar maar ik ben van plan om het te negeren de enige die er een probleem van maken zijn mijn zogenaamde vrienden.

Wat zijn dat voor een “vriendinnen.” Ik vind zelfs niet dat je een fout hebt gemaakt want ik ken zelfs vriendinnen die andere vriendinnen halfnaakt op hun laptop hebben staan ( zatte vakantiefoto’s ) en dit is echt zoiets als what happens in Vegas stays in Vegas. Bij je vriendinnen moet je, jezelf kunnen zijn, het is al erg genoeg dat jongens hier zo snel misbruik van maken.

Ik zou het gewoon negeren, het is echt zo goed als hetzelfde als foto’s in bikini want je ziet evenveel. Dus laat ze praten, mensen met meer dan twee hersencellen zullen je echt geen slet gaan noemen.

Heel goed meisje! Daar moet je boven staan :wink:… Ik snap alleen niet hoe vriendinnen zoiets kunnen doen. Eerste gedachte die ik hier bij krijg is ‘jaloezie’ , maar dan nog is dit verschrikkelijk laag van die meiden. Ik zou me er niet druk over maken, het negeren en gewoon aardig blijven doen tegen die meiden ook al ga je er waarschijnlijk nu niet meer mee om (niet extreem aardig zoals afspreken of hele gesprekken voeren, maar wel ‘hallo’ zeggen als je ze bijvoorbeeld een keer tegen komt). Dat werkt namelijk beter dan een vuile blik of over hen gaan roddelen etc. Je weet in ieder geval nu dat je ze niet kunt vertrouwen.

Even tegen iedereen die zegt ‘‘dat was niet zo slim van je’’ kom op, ik snap best van jou dat je daar nie taan denkt. Meiden onder elkaar, en al helemaal vriendinnen, dan denk je er toch neit aan dat iemand 't doorstuurt? Kortom, jij kon hier helemaal niets aan doen.

Je kunt de foto’s niet meer weghalen punt. Als ik jou was zou ik willen weten wie ze doorgestuurd heeft. Vraag het aan degene die je het meest vertrouwt of spreek je vriendinnen persoonlijk aan.

Wie in je dorp zou het gezien hebben? Ik denk niet heel veel mensen, waarom zou jou moeder die foto te zien krijgen? Waarschijnlijk stuurt niemand die naar haar door. Ik denk dat je je niet al te veel zorgen moet maken over dat je niet meer naar buiten durft. Het is vreselijk, maar je kunt er niets aan doen. Als iemand je erover aanspreek zou ik gewoon vertellen wat er is gebeurd, dat is al erg genoeg dat je zo’n vriendin hebt. Jij kon hier gewoon niets aan doen.

Ah ik zou gewoon zeggen ‘je lacht mij nu wel uit maar wat deed je zelf dan? :")’