limonade ipv water

Hee!
ik heb heel ff een kort vraagje…
ik vind water helemaal niet zo lekker
maar als doe ik er dan wat limonade bij wel
dus stel ik wil afvallen (dan moet je natuurlijk heel veel water drinken)
maar is limonade dan net zo goed of niet? =\

alvast bedankt!

Ik denk dat het wel beter is dan cola of zo =p
Maar ik denk dat er wel een klein beetje calorieen in zitten…
Ik denk dat water net iets beter is maar limonade is ook niet slecht hoor!
Ik denk dat ik heel vaak ik denk zeg =p
xoxo

ligt er denk ik aan hoeveel suiker er in de limonade zit…denk ik :stuck_out_tongue:

Drink spa of cristal clear :grinning: toch toch?

oh en spa dan wel met een smaakje x] want ik vind water ook vieees x]

Gewoon water drinken, je went er aan.
Ik nam altijd een flesje Spa water mee naar school, maar omdat ze iets hebben verandert aan de flessen gaan ze echt heel moeilijk open (vind ik). Dus ben nu half overgestapt op Evian, ik was de smaak van Spa water helemaal gewend, waardoor ik in het begin Evian heel smerig vond smaken. Maargoed, het went dus en nu vind ik Evian en Spa allebij lekker =)

Tip om water te leren drinken (werkt alleen als je lui bent): zorg er voor dat je altijd een flesje water naast je bed/computer (of een andere plek waar je vaak zit) hebt. Ipv dat je naar de keuken gaat om limonade te halen, drink je gewoon uit het flesje dat naast je staat = hoef je niet te lopen = chill.

Hoe kun je water nu vies vinden? Beetje kinderachtig, nee?
En tuurlijk ga je niet afvallen van limonade te drinken, wat dacht je dan.

Haha ik vind het zo gek als mensen zeggen dat water vies is, er zit toch geen smaak aan?! :stuck_out_tongue:
Anyways, er zit wel behoorlijk wat suiker in limonadesiroop, dus echt goed is het niet (suiker wordt uiteindelijk omgezet in vet, dus als je wilt afvallen…). Maaarr, het is zeker beter dan frisdrank.

Probeer anders meer thee te drinken (evt. met zoetjes, maar die zijn ook niet erg gezond → aspartaam). Thee is gezond (antioxidanten), bevat water en heeft een smaakje!

Waarschijnlijk raak je meer calorien kwijt als je limonade drinkt en heen en weer loopt, dan als je water drinkt en blijft zitten ='D
Oke, kinderachtige opmerking, maar het moest

Denk het niet. Er zitten ong. 50 calorieën in een glas limonade. Om dat te verbranden moet je 1 kilometer lopen. In water zitten helemaal geen calorieën, dus je kan beter lui zijn en water drinken.

Er zit idd meer in limonade dan water, en een behoorlijk verschil.
En idd de spa & fruit dranken hebben lang niet zoveel caloriëen als waterlimonade bedoelde ik.
& je kan ook thee drinken ipv water, maar dan wel de ‘lichte’ theesoorten. Zoals rooibos.

& spa rood bijv. dan?
daar zitten ook geen caloriën in toch?
of spa met appel smaak enz.

Je kan ook meer gaan bewegen in plaats van alleen maar denken aan wat voor drinken je kiest…

drink gewoon lightfrisdrank als je echt niet zonder kan?

in limonade zit zooooovel suiker
water is zeker veeeeeel beter!

ga gewoon sporten.
van sporten val je af,
en van sporten krijg je dorst en na het sporten
drink je echt wel veeel liever water dan limonade!
dus dat is dubbel afvallen =)

light helpt niets?

Jezus wat een flauwe reacties hier…

Om even je vraag te beantwoorden, ja je kan limonade drinken, maar dan wel light limonade [ Ja! die heb je ook al, van rose vicé enzo… dus niet de goedkope merken, de wat duurdere… ] en van mij mag je weten dat ik die ook drink ivm water, want water vind is zo smaakloos… bah.

Nouja succes ermee ^^

van Light kan je meer gaan eten :relieved:

Drink warm water :grinning:!