Limewire liedjes onvindbaar :(

Hee!
Ik heb een probleempje… Ik heb sinds kort weer liedjes gedownload via Limewire, maar ik kan die liedjes helemaal nergens vinden…:frowning_face: Toen ik het een tijd geleden had gedownload toen kon ik het wel gewoon vinden. Nu weet ik het echt niet!:S
Kan een van jullie mij heel misschien helpen? Dat zou echt fijn zijn!

xx Emma!

Dat probleem heb ik dus ook!

ja volgens mij doet limewire het niet meer ht is gewoon vol gespamt maar ik koop het nu op itunes ik vind dat handig maar soms moet ik echt veel muziek dowloaden en mmis ik limewire

Myn lime wire doet het ook niet meer,

Kut,straks is mijn limewire ook stuk

neem een ander programma
http://www.dvdvideosoft.com/free-dvd-video-software.htm
neem free youtube to mp3 converter + dan kan je gwn muziek van youtube afhalen (=

haha shit, banaan was me voor. dat was ook mijn optie xD

had ik eerst ook nu doet hij het gewoon weer:]

Dan moet je je bestanden toch gewoon in een andere map opslaan?

Hoe doe je dat dan??

Bij die youtube converter krijg ik nooit het goede bestand, want als ik dan het lied op m’n mp3 zet staat ie nergens… onder welk type bestand moet je dat opslaan? Want ik zal wel wat fout doen :’).

als je dus bij dat programma hebt geduwt op de knop downloaden, kom je in een ander kadertje terecht, als het downloaden gedaan is staat er naast de knop stop een knop met een mapje op, duw daarop en dan kom je in de map terecht waar al je liedjes worden opgeslagen (:

Ugh, zeer irritant ja.

oo- danku =D!

je had als het goed is een map moeten kiezen waar je de liedjes wou opslaan. ik zou zeggen, download even een nieuwe versie van limewire, en dan moet je als het goed is een nieuwe map kiezen.
m’n broertje had hetzelfde probleem, maar omdat ik een mac heb en hij een pc, wist ik niet precies hoe het zat met dat kut-vista. maar toen hij een nieuwere versie had gedownload, lukte het allemaal weer.

ik download al mijn muziek op taringa.net, spaanse site maar zo geweldig =o je kunt er heel makkelijk hele albums op downloaden… maarja waarschijnlijk heb je liever limewire ^^’
je kunt bij de opties wel even kijken waar het naartoe wordt gedownload, dat is niet zo moeilijk te vinden lijkt me

staat het niet bij bibliotheek?

Download die youtubeconverter waar Banaan het over had =D Veel handiger dan LimeWire :].

Limewire doet geen hol meer bij mij, hij zegt dat er geen internetverbinding is maar ik heb wel internetverbinding O_O?
frostwire is toch nog beter maar echt een hele rip van limewire :’))

er af gooien, en op nieuw er opzetten