LimeWire 5

Hee,

ik heb net LimeWire 5 gedownload, maar dit vind ik een beetje raar:
ze waarschuwen je om niet te downloaden zonder iemands toestemming enz.
Maar op welk liedje ik ook klik, er staat altijd:
LimeWire is unable to find a license for this download. Download it anyway?
LimeWire can not monitor or control the content of the P2P network, so please respect your local copyright laws.
Hebben jullie dit ook? En downloaden jullie dan gewoon?

XO

ik gebruik frostwire. limewire doet het niet bij mij

ow oke, en daarbij komt dat niet elke keer? Want ik vind het een beetje dom dat ze elke keer zeggen dat je het niet moet doen om niet ‘illegaal’ te zijn, maar ondertussen zou je dan ook geen enkel liedje kunnen downloaden, dus dat slaat dan ook nergens op…

Ik wou limewire 5 ook downloaden, maar me zus had hem eerst gedownload op haar pc, maar ze kon de liedjes niet eens naar iTunes doen die ze op limewire gedownload had. En ze kon er ook heel veel niet downloaden, dus ik heb maar gewoon die vorige generatie gehouden, die vind ik prima :slightly_smiling_face:

ik had m er daarna ook weer afgehaald, en geprobeerd LimeWire 4. nogwat te downloaden, maar toen kwam ik weer op deze uit haha

ow, en de reden dat ik die andere niet meer heb, is omdat we zo’n systeemherstel moesten doen vanwege een virus :frowning_face:
He, als ik naar die mensen zelf ga, dan kan k t wel downloaden :grinning: (zonder dat bericht)
mooi :slightly_smiling_face:, en ik neem aan dat die mensen dat wel oke vinden, want je kan er zo te zien ook voor kiezen om ze niet te delen met P2P

LimeWire sucks sowieso. Ik heb er altijd al problemen mee gehad. Dus misschien op zoek naar een ander download programma?

Bij mij doet ie het juist super, beter dan de oude
en ik kan ook gewoon de nummers in itunes openen

download jij t ook gewoon door naar één van de mensen te gaan die t in hun lijst hebben?
(moet iTunes ook nog downloaden… * zucht*)

ik gebruik bitcoment, wat is like veel handiger dan limewire enzo.
daar kan je tenminste ook hele albums downloaden.

hoe kan je liedjes van LimeWire naar iTunes overzetten?
ow, zie t al :wink:

ik heb em ook ik vind hem heeel handig maar weet iemand hoe ik weg moet krijgen; als er een liedje klaar is opent hij gelijk itunes en dat wil ik niet, weet iemand hoe ik dat uit moet zetten?

ja :grinning: haha :stuck_out_tongue:
je moet klikken op dat groene hokje links van het liedje, en dan kan je dat kruisje bij share with the P2P network ofso wegklikken :stuck_out_tongue:
ik had dat juist wel nodig, voor mn ipod, vandaar.

mm, dat bedoel je helemaal niet, snugger xD
ik denk dat je in iTunes, bovenaan bij regelaars moet klikken:
verbinding met *naam*'s LimeWire tunes verbreken.