Lime groene hakken combineren

Hi!

Ik heb vanavond een feestje en heb lime groene hakken, ik weet alleen niet met wat ik ze kan combineren? Ik dacht eigenlijk aan een zwarte broek, zwart topje en zwart colbertje… Maar ik blijf twijfelen.

De hakken zien er ongeveer zo uit!

Heeft iemand misschien tips of leuke combinaties?

Dankjewel!

vind dat wel goed klinken! met een gouden ketting erbij? zo’n schakel ketting zeg maar

Ja, die heb ik hier ook liggen! Ik vind het alleen zo zwart, en dan opeens die opvallende kleur, daarom twijfel ik nog haha… Maar vind ze erg leuk, en ze staan al een tijdje in de kast!

Ooit eens een foto van een blogger gezien met zulke schoenen. Zij had het met een grijze broek en colbert, een wit blousje en een clutch in in het lime gecombineerd.

Met zwart combineren is inderdaad ook leuk, misschien meer voor de avond. Dan komt de aandacht alleen op je schoenen!

Ik heb ook knalgroene schoenen, maar ik draag ze meestal met vrij neutrale kleuren zoals zwart, wit en grijs. Draag ze vaak met een grijze skinny en een witte gebreide trui met een gouden ketting.

Ik denk juist dat het heel erg mooi is als je ze volledig met zwart combineert! Misschien inderdaad met nog wat opvallende sieraden

Leuk juist, zo’n fel accent bij je zwarte outfit.

Ik zou het combineren met een wit peplum jurkje en een goudenketting. En dan een panty, als je dat wilt.