hallooooo,
maandag ga ik naar limburg (vakantie =D )
zijn daar leuke jongens te vinden?!
haha sorry ik moet het weten
xx
hallooooo,
maandag ga ik naar limburg (vakantie =D )
zijn daar leuke jongens te vinden?!
haha sorry ik moet het weten
xx
haha waar in limburg? ik woon er inmiddels niet meer maar weet wel waar ze te vinden zijn hihi
Het is gewoon Nederland hoor. Zijn echt niet anders, alleen andere accenten. Dan heb je nog zuid limburg, en noord limburg. Maar je gaat niet naar een ander land met ineens kleine kale mannetjes of grote getinte spierbundels.
Ik vind onze jongens in limburg veel gezelliger. Maar voor de rest zullen ze er echt niet anders uitzien hoor:’)
Waar ga je heen?
ik denk het niet ik ken 1 jongen uit limburg en die is homo
groetjesss
Oh, en homo’s zijn natuurlijk niet leuk.
[i]Ik weet een hele leuke jongen in Limburg, maar ja dat is mijn vriendje
Ik vind over het algemeen Limburgers niet zo leuk (ook al woon ik er zelf). Ik vind ze (nee niet allemaal…) net wat geniepiger dan mensen uit de rest van Nederland. Minder nuchter etc.
Maar ja knappe jongens heb je overal wel (:[/i]
daar kan je toch nie mee soene
Nee, dat begrijp ik, haha. Maar het kwam een beetje op me over of homo’s niet leuk/niet oké zijn.
kheb een plaatje van zac efron op me profiel dus als er iemand niet denkt dat homo’s niet oké zijn :S:s
Behalve dat Zac Efron niet homo is, ok.
Ik woon zelf in limburg haha, maar de jongens zijn er echt niet anders hoor dan jongens in een ander deel van Nederland. Alleen ander accent idd.
Waar ga je heen?
*ding dong* ‘Hey! Ik ben hier op vakantie en ik heb gehoord dat jij een leuke jongen bent dus ik kom met je daten’
Oh en dit hoort helemaal niet in liefde, dit gaat puur om uiterlijk en dat heeft niks met liefde te maken.
ik vind het accent van limburgers leuk! ik kom zelf uit zeeland en dan is het verschil écht grappig. Was er vorig jaar op vakantie.
hahahaha, waarom neemt iedereen jou altijd serieus
Ik denk niet dat Limbo’s anders zijn dan jongens uit de rest van NL.
Ik ga in de zomer zowat elk jaar op vakantie in Limburg.
heb er vorig jaar wel erg leuke jongens leren kennen die er wonen ,
en idd dat accent is echt leuk!
Waar ergens in Limburg ga je heen?
Maar het hoort wel bij “Boys” want het gaat over jongens.