Lily Allen is bevallen!

Van een meisje. :slightly_smiling_face:
wilde het even laten weten hihi.

ok leuk.

oke

Serieus zijn jullie gevoelloos of wat? Dat meisje heeft een miskraam gehad, ik ben blij voor haar en kijk jullie reacties. Weet niet of jullie jezelf nou stoer vinden of wat de reden is dat jullie zo doen… ?

Nou, dan ga ik als eerste maar wél enthousiast reageren; leuk, las 't ook net! :slightly_smiling_face: Ben benieuwd hoe het meisje gaat heten.

leuk voor haar (:

Ik wist niet eens dat ze zwanger was :'D

Ahw leukk ! :slightly_smiling_face:

@Jackieoh; echt he, aparte mensen. Lijkt hier wel een gewoonte te worden voor bepaalde mensen om op elk topic dat aangemaakt wordt ‘ok’ of ‘ja leuk’ te reageren. Sorry hoor maar reageer dan gewoon niet.

Super!:smiley: Ben echt blij voor haar, is de naam al bekend?

Hoeveel miskramen heeft ze nu gehad ? ik vond het zo erg voor haar want ze zei toen altijd blij dat ze in verwachting was en toen paar weken later kreeg ze miskraam. Maar bij haar 1ste zwangerschap dronk ze gewoon nog…

Maar ben blij voor haar dat deze zwangerschap goed is verlopen.

Ik wist niet eens dat ze weer zwanger was, ze had toch een paar keer een miskraam gehad? Vind het echt leuk voor haar, het is haar gegunt!!

Volgens mij een paar (2?) keer in een vroeg stadium, en haar zwangerschap hiervoor geloof ik na 5 maanden ofzo, super sneu…

Volgens mij is de naam nog niet bekend…
Echt zielig van die miskramen, weet niet hoeveel ze er heeft gehad maar het waren er meer dan 1. Had echt medelijden met haar in elk interview zei ze wel hoe graag ze een kindje wilde. Dus vind het heel fijn voor haar. :slightly_smiling_face:

Kom kom, niet overdrijven. Ik vind het leuk dat je blij voor haar bent maar als ze niet tijdens haar eerste zwangerschap nog aan de drank had gezeten had ze nu met twee kinderen rond kunnen lopen.
Verder gun ik het haar van harte hoor, daar niet van. Maar ik gun iedereen met een kinderwens een kind.

Van die miskramen wist ik niet. Ik wist geeneens dat ze zwanger was. Maar wel goed en leuk voor haar dat ze nu een gezond kind heeft dan.

Voor de rest vind ik het niet echt boeiend als er weer iemand een kind krijgt. Gun het haar wel hoor daar niet van.

wist niet eens dat ze zwanger was haha! ;p
maarmooivoorhaar! :'D

Ik wist ook niet dat ze zwanger was, maar wel leuk voor haar :slightly_smiling_face:

fijn voor haar :slightly_smiling_face: Ik gun ze een mooi leven!

off topic: heel veel mensen krijgen een miskraam. Dat maakt het niet minder erg natuurlijk. Maar 25% van alle miskramen is bekend, omdat de overige 75% een miskraam wordt voor men uberhaupt weet dat je zwanger bent.