Lilly Closet betrouwbare website?

Ik was vandaag druk in de weer met mijn zoektocht naar een nieuwe fashionable bikini, na ruim een uur zoeken was ik vrij chagrijnig omdat mijn perfecte droombikini natuurlijk op geen enkele website te bestellen was. Uiteindelijk heb ik maar gewoon iets als ‘GOEDKOPE MOOIE BIKINIS’ ingetypt, en toen kwam ik uit op een site genaamd 'Lilly Closet mijn enige sprankje hoop was op deze site gevestigd, want alle andere sites had ik al bezocht.
Op deze site vond ik suuuperveel leuke bikini’s, maar er moest wel een addertje onder het gras zitten want de bikini’s waren spotgoedkoop. Ik ging de site eens beter bekijken, en ik vond een aantal ‘verdachte’ zaken:

1. Over bijna elke foto zat een filter
  2. Deze foto’s stonden bijna allemaal ook op pinterest
  3. De foto’s waren van slechte kwaliteit (de meeste dan)
  4. In een foto was gebruikt gemaakt van hele slechte fotoshop
    ( https://www.lillycloset.com/collections/bikini/products/innocent-white-lace-halter-bikini-sets )

Mijn vraag is of iemand van jullie ervaring heeft met deze website en weet of je bestelling snel aankomt?
De link naar de site: https://www.lillycloset.com/

Ik ken de site persoonlijk niet, maar als ik op reviews google, krijg ik hele slechte te zien. :frowning_face: Ik zou het er niet op wagen in ieder geval. De site zelf oogt inderdaad door de lage prijzen en slechte foto’s ook niet zo professioneel. Hopelijk kun je nog een leuke bikini vinden op een betrouwbare site! :slightly_smiling_face:

Ik ken de site ook niet, maar normaal kan je het altijd testen aan de bank icons onderaan (Bij Nederlandse sites). Als deze doorlinken is de site betrouwbaar, maar ook de Twitter en Facebook linken niet door naar hun eigen pagina.

Ik ken de site ook niet. Het ziet er ook niet echt betrouwbaar uit ofzo

Als je een goedkope bikini wilt kan je ook op aliexpress kijken, volgens mij zijn ze daar nog goedkoper. Kijk wel even of de verkoper betrouwbaar is.
Succes met zoeken!

Hun emailadres is een gmail, dus ik zou het laten varen.