Lil'Katie Photography

Ik vind er hele mooie tussen zitten! 34 vind ik echt vet :stuck_out_tongue: origineel.

34 is idd vet. c:

Er zitten echt onzettend goede foto’s tussen! Alleen sommige foto’s zijn meer leuk voor jouzelf dan voor ons :stuck_out_tongue:
Mooiste: 6/17/20/22/24/26/30

xx

Ik vind sommige echt heel mooi, en andere weer helemaal niks. :’)
Welke ik mooi vind: 20, 22, 26 en 34 (maar dat ligt vooral aan de bewerking).

welke bewerkprogamma gebruik je?

Nummer 4 is mooi!

Nu ook op girlscene!
Haha heb natuurlijk al op hyves je foto’s gezien…

Ik vind vooral je dieren en plantenfoto’s geweldig
& 34!

verder vind ik het echt superleuk dat je onder de foto’s wat verteld,
ga zo door!

34 is echt een geweldige foto , leuk idee ook !

leuk!

Wauww! Ik vind ze erg leuk!

Mijn complimenten over het feit dat je ook wat over je foto´s vertelt! Ik zelf deed dat ook in mijn fototopic en ik hecht daar veel waarde aan. Als het gaat om je foto´s is het meer een leuke verzameling met dus ook leuke foto´s. Het is geen hoogstaand niveau en dat hoeft natuurlijk ook helemaal niet. Zolang jij maar plezier hebt. Wel moet je begrijpen dat je het menige commentaar van een girlscene member niet serieus kan nemen. Het is namelijk leuk om te horen dat iemand ze “mooi” vind. Maar, dat zeggen ze bij ieder fototopic. Hoe goed of slecht dat ook is. Daarom zou jij je moeten onderscheiden dat mensen niet meer zo snel “mooi!” zouden zeggen. Hiermee bedoel ik, ga vooral verder met experimenteren en hou het niet zo op safe. Vind jij overbelichting mooi? DOE DAT DAN. Ik zelf sta voor een experimentele stijl en vind het belangrijk dat ook andere mensen daarmee in aanraking komen. Probeer eens alle lelijke aspecten vast te leggen en het toch mooi te maken. Dat is namelijk veel uitdagender dan al een “knappe jongen” vast te leggen. Dat kan iedereen, wanneer je fotograaf wilt worden moet je een foto maken die iemand inspireert die het gevoel bij iemand prikkelt. Een foto maken die alleen jij kan hebben gemaakt, wanneer je dat kan zijn je foto’s pas goed naar mijn zin. Daar ben jij nog niet maar als je hard werkt kom je daar uiteindelijk wel, over een jaar of 40. Zo’n proces duurt lang en je zult merken dat je steeds weer opnieuw jezelf overtreft en het is goed als je na je meest perfecte foto helemaal trots ben maar over twee maanden denkt, wat is dat vreselijk!

Ik denk dat je de persoon boven mij bedoelt, ik heb dat niet gezegd. :stuck_out_tongue:

Om ze beter te maken… Nouja, sommige foto’s zouden denk ik beter zijn als je ze van een ander punt had genomen (vooral foto 1, ik vind dat de beer daar een beetje te veel in het midden staat, als je hem van bijvoorbeeld de zijkant had genomen, was ie misschien interessanter geweest). Verder zitten er inderdaad een paar foto’s tussen die meer ‘voor jezelf leuk zijn’ (foto 3, 16, 21). Dan heb je nog een paar foto’s die niet bewerkt zijn (of niet bewerkt lijken?), die misschien mooier waren geweest met bewerking. (18, 4 leek mij mooier in z/w). De rest van de foto’s vind ik wel mooi, maar niet echt interessant (foto 7, 15, 24, 29) of gewoon niet mooi (foto 3, 16, 27, 28, 32, 35).
Hopelijk heb je er wat aan. ^^’ En zo niet, zie dit dan maar als een upje

Hier een comentaar/compliment van alle foto’s"
Foto:

1. Ik vind het niet zo een mooi foto… Tip: Je zou de licht kunnen aanpassen of een bepaald sfeer kunnen creëren, die teddybeer is trouwens heeeel leuk :grinning:
  2. Foto 2 kan ik niet zien, er staat alleen een rood kruis XD
  3. Ik vind de foto niet interressant, maar door de sfeer enz. heb je er toch wat van gemaakt!
  4. Deze foto kan ik ook niet zien :slightly_smiling_face:
  5. Die is eeeeecht mooi hoor! Goed dat je het zwart-wit hebt gemaakt, zo ziet het er echt leuk uit. Fotogeniek!
    6.Super leuk bedacht, en de uitzicht is ook leuk om te zien :slightly_smiling_face:
  6. Foto zeven vind ik niet leuk :stuck_out_tongue: ( de meeste zijn super hoor)
  7. Foto acht vind ik niet leuk :stuck_out_tongue:
  8. Vind ik niet zo interressant, maar met die vingers en je pose ziet het er wel mooi uit.
  9. Geen commentaar, wel een tip: Ander kleur, licht & kleur ofz.?
  10. Vind ik niet zo een mooi foto :stuck_out_tongue: Nou hij is wel mooi maar niet interressant (vind ik)
  11. Wooooow, echt mooi!!
  12. Net als 12, maar deze vind ik minder interressant.
  13. Wat schattig!! Mooi ook nog eens :slightly_smiling_face:
  14. Dat vind ik 1 van de mooiste foto’s tot nu toe :slightly_smiling_face:
    16 &17 vind ik niet zo leuk
  15. Hij inderdaad schattig, maar door jou ziet ie er nog leuker uit
  16. Niet zo interressant, maar je hebt hem mooi bewerkt!!
  17. Hahaha hij is zeker mooi geworden!
  18. Vind ik niet echt leuk…
  19. Moooooooi!!!

P.S. Je foto’s worden steeds beter!!

1. Jeeemig wat mooi! Je moet echt ermee doorgaan hoor! Het is echt wat…
  2. Super mooi geworden! 1/10?? Zeker weten 10 punten :grinning:
  3. Moooi.
  4. Die handen zijn leuk bedacht :wink:
  5. Vet schattig! Je verveelde je daar niet he? Er zijn super veel dingen om foto’s van te maken zo te zien :slightly_smiling_face:
  6. Kan ik niet zien.
  7. Nog leuker!
  8. Wel mooi, maar ik vind hem niet zo interressant. Hij is wel leuk!
  9. Hahaha leuk…
  10. Mooi , maar ik vind hem niet zo leuk kijken!! Was ie boos ofz.?? Haha :stuck_out_tongue:
  11. De licht valt wel mee, maar ik zou op die grote foto een ander pose aan nemen, want je gezicht komt er niet zo goed uit ( vind ik)
  12. Vet schattig…!
  13. Wooooow, hoe heb je dat gedaan!!! Leuk bedacht trouwens…
  14. Inderdaad niet zo uniek, maar de licht is perfect.
  15. Vet mooi!
  16. super leuk
  17. Hahah jammer dat het afgelopen is, ik wil nog meer zien!!

ik denk dat ik dat was :stuck_out_tongue:
het is natuurlijk mijn mening, maar deze vooral: 2, 7, 8, 22, 38.
ze zijn wel goed gelukt, maar omdat jij deze personen kent en er op dat moment misschien iets was, is het een leuke foto. maar zulke foto’s zijn voor mij dan niet bijzonder xd.

maar ik heb ook complimenten gemaakt toch? xd
haha

x

Haha ja, ik bedoelde het ook niet boos, maar ik vroeg me gewoon af wat je dan precies bedoelde. :stuck_out_tongue: Bedankt!!!

Nog niet hele spectaculaire onderwerpen, maar je bent erg goed bezig! Er zitten echt leuke/mooie tussen :’). Ga zo door!