Lila

Heey
Ik wil mn haar heel graag lila verven maar ik ben bang voor de reactie op school.
en ik durf het gewoon niet.
heeft er iemand tips
x B :sunglasses:

Je zult er zowiezo wel reacties op krijgen ja maar als het iets is wat jij graag wilt, moet je er voor gaan. Succes.

Als ik jou was zou ik eerst heeel licht beginnen en dan steeds donkerder naar de kleur die je wilt, dat valt dan minder op

Ikzelf vind het heel awesome. Maar het ligt natuurlijk ook aan je school, je hebt van die scholen waar je niet anders mág zijn omdat je dan… anders bent. :cold_sweat:

Er is een aparte haarverf kleuren topic.

Gewoon doen. Er zijn vast mensen die stomme reacties erop gaan geven maar dat is bij alles zo.
Als je het zelf graag wil moet je het gewoon doen.

Op onze school worden mensen met een aparte haarkleur meteen aangekeken door iedereen. Iedereen geeft meteen een mening over wat hij/zij van je haar vindt. Ik vind het juist stoer en leuk van die mensen die wel anders durven te zijn dan anderen en die wel een aparte haarkleur aandurven.

Dit.
En als je bang bent voor de reacties doe het dan maar gewoon sowieso niet.

Eerst bij jezelf nadenken: ‘Vind ik het écht heel mooi?’ 'Wil ik het zo graag dat het me niet zoveel kan schelen wat anderen er van vinden?

Op onze school zitten ook meisjes met gekleurd haar, zover ik het mee heb gekregen krijg je daar eventjes last van (van commentaar/opmerkingen), maar er word nu niks meer over gezegt. Het gaat dus wel over, of je meld het even van te voren, haha. Bij je vrienden, dan zeg je dat je je haar gaat verven in het lila.

En anders inderdaad rustig opbouwen met de kleur, succes!

Gewoon doen, reactie’s komen er soieso wel. Maar als het iets is wat jij graag wil moet je het gewoon doen! Ik vind het juist wel nicee