Likken en kussen x

[i]ik vind het altijd erg lekker als mn vriendje m’n vagine likt en kust maar soms gaat het er een beetje ruig aan toe. als hij dan klaar is, heb ik de hele week een rode plek op mn vagina. Hoe zorg ik dat het nog steeds lekker is, maar dat ik geen rode plek heb.

het is dringend

dankje :sob::muscle:

xx’[/i]

Leuke gebruikersnaam

wil*

door tegen hem te zeggen dat hij minder ruig moet doen.
Hoe moeilijk is praten

leuke gebruikersnaam btw. Verhoogd ook weer de geloofwaardigheid van dit topic :’)

Omg ik heb dat soms ook :cold_sweat:
ik doe grag zweepjes en andre speeltjes met me vent, hij heb wel een grote pik
zon zwarte joekel weet je wel :flushed:
maar soms heb ik pijn aan mijn poes na ruig beukpartij
dan kryg ik ook roode plekken op m’ n doos :cold_sweat:

Hee wat gezellig,
2 trollen, 1 topic!
Misschien moeten jullie samen een filmpje opnemen, zulke titels worden vaak hits.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Hahahahah wat is dit

Trollen… de scholen zijn toch weer begonnen?

maar kan tog gwn dat ze pik wil ? x :flushed:

huiswerk/bedtijd ontwijkend gedrag probably

Gewoon eerst zorgen dat je keiveel gezopen alles hebt, dat verlicht de pijn. En dan heel de week met een dronken kop rond lopen. En zorgen dat je altijd iets van een dildo of vibrator inhoud zodat je nog een beetje dat gevoel vast houd weetjewel. Na en dan moet je er een stuk minder last van krijgen omdat je doos dan niet in een keer geen rust meer heeft.
Nou ik hoop dat je hier wat aan hebt

Xxxxxxxx-jes

trol

:grinning_face_with_smiling_eyes:

ben k geak of is jou naam niet lauw groot vliegtuiggx

Momentje, even teletekst pagina 888 aanzetten.

Ajo kk domme people hier, je moet niet zieken als ie ruigg doet… lekke ruwe man is tog wel fijn hoor, cheyenne moet ook niet zeike met zo’n enorme negervriend…
:flushed: :flushed:

Oh jezus, wat is dit…

Mijn ogen bloeden

Ik hoop dat je nederlands leraar trots op je is :grinning_face_with_smiling_eyes: