like shit, i'm a dummy

Meiden, volgens mij heb ik zojuist iets heeeeel doms gedaan.
Ik hoorde allemaal goede verhalen over ebay en ben eens op zoek gegaan.
Ik kwam een heel leuk kettinkje tegen en die wou ik kopen.
Dit heb ik dus gedaan. Toen bleek dat ik via PayPal moest betalen,
heb ik een PayPal account aangemaakt. EN NU ZEGT HIJ DAT ZE MIJN CREDITCARD GEGEVENS NODIG ZIJN.

PROBLEEM: ik heb géén creditcard! Ik dacht dat je via paypal ook wel gewoon geld van je normale bankrekening af kon schrijven!

Wat nu te doen? Ik ben volgens mij al verplicht dat kettinkje te kopen.

IK WEET HET, DIT IS NIET EN SLIMME ACTIE. dus dat hoef je me niet te vertellen (’:. Maar weet er IEMAND een oplossing?

Dat kan ook :’). Ebay/Paypal voor dummies topic.

Dat kan gewoon hoor.

Je bent niet verplicht dat kettinkje te kopen, tenminste als het zo’n veiling ding is :wink:

Ik hem me paypal-account gewoon aan me bankrekening gekoppeld… dus hoeft niet perse aan een creditcard

hoe doe je dat precies?

stuur een berichtje naar de verkoper wat er aan de hand is en dat je van de koop afziet. zet er bij dat je hem een positieve reactie geeft als hij accepteert.

okee, bedankt voor jullie reacties!
ik heb nog een vraag.
aangezien er in het ebay/paypal voor dummy’s topic niet gereageerd wordt stel ik hem hier:

Ik heb nu 2 items gekocht, en betaald met paypal. Hier heb ik ook gewoon een bevestiging van gekregen. Maaaaarrr er is nu geen geld afgeschreven van mijn gewone rekening, die aan paypal is gekoppeld. Hoe komt dit?
Ik hoop dat er mensen zijn die me kunnen helpen!

up!

kan IEMAND mij helpen?

haha dat had ik ook, maar dan ietsje anders :stuck_out_tongue: als je het niet wil kopen moet je de verkoper mailen dat het een fout was

haha, maar ik wil het juist WEL kopen!
het enige probleem is nu dat ik wel gewoon die 2 items gekocht heb,
heb ook gewoon een bevestiging dat ik betaald heb etc.
maar dat er geen geld van mijn rekening wordt afgeschreven.

iemand die weet hoe dat zou kunnen komen?

wel bedankt voor je reactie!

misschien komt dat later pas?
Staat het niet op pay pal zelf?

nee, op paypal staat gewoon dat de bedragen betaald zijn.
ik ben bang dat ik straks met een gigantische schuld zit ofzo (’:

bedankt voor je reactie!
iemand anders?