like or dislike?

heegirls.
ik ben dus al een tijdje met een jongen in de mix.
en ik weet dat hij mij leuk vind. dat weet ik zeker,
want hij heeft dit bevestigd. maar 't probleem is…

hoe weet ik nou of ik hem ook leuk vind?

1. ik wil hem niet kwetsen door eerst te zeggen van wel en dan toch niet.
  2. ik wil hem niet aan het lijntje houden.
    can someone help me over here?

Als je veel aan hem denkt en graag met hem wil afspreken vind je hem leuk. =) Je weet het gewoon als je iemand leuk vind!

is ‘met een jongen in de mix zijn’ weer een nieuwe uitdrukking?

Als je hem echt leuk vind weet je dat wel. En als je het niet zeker weet, vindt je hem ook niet leuk.

persoonlijk gebruik ik ‘in de mix zijn’ als je met een jongen bezig bent, flirt of
date fzo. youknow.

en ik denk soms wel aan hem hoe het zou zijn als we wat hadden
maar aan de andere kant denk ik weer zo van, nee liever niet.

ik zit echt in tweestrijd.

ik bedoel daarmee dat ik best vaak aan hem denk.
en ik stuur regelmatig een smsje en als ik zie dat
ik een smsje van hem heb dan krijg ik spontane buikpijn.

maar ik denk dat het gewoon zo is, dat het zo stil is op msn.
de gesprekken die we samen op msn hebben die zijn dood.
daarmee bedoel ik: pijnlijke stiltes ed.

wat kan ik daarmee doen dan?
misschien dat die gesprekken en dodelijke stiltes mij tegenhouden

niemand die mij verder kan helpen?

vragen of dat ie een keer wil afspreken. dan geef je m wel een beetje hoop maar nou vind ie je toch al leuk en zo gebeurt er toch ook niks.

we geen sowieso een keer afspreken.
samen met een vriendin een jongen die zij leuk vind.

Jongens zijn niet altijd van die helden op msn, hoor. Als dat je tegenhoudt zou ik me erover heen zetten: jongens praten meestal niet zo lekker op msn als meisjes. Ik msn met een paar gasten uit mijn klas waar ik prima mee op kan schieten, maar op een gegeven moment valt het gesprek gewoon dood. Jammer, maar helaas. Je hoeft elkaar ook niet constant wat te vertellen te hebben. :slightly_smiling_face:

Ik krijg ook altijd buikpijn van de zenuwen als mijn vriendje op msn komt of me een smsje stuurt, of ik word spontaan zenuwachtig. Dat beschouw ik als positief, dus waarschijnlijk vind je hem wel leuk. Wacht tot na die dubbeldate en kijk hoe je er dan over denkt. Leg hem anders uit dat je niet zeker weet hoe je erover denkt maar dat je hem zeker nog niet meteen af wil wijzen. Eerlijkheid duurt het langst…

hij weet hoe ik erover denk.
ik zei ook: laten we eerst die dubbeldate afwachten.
en hij zei: is goed, ik wacht wel.

dus ik vind het écht moeilijk!

Ik had ooit ook m’n twijfels omdat ik zo iemand ben die niet snel gevoelens krijgt. En toen had ik ervoor gezorgd dat we helemaal alleen waren en blijkbaar kreeg ik vlinders in z’n buurt en werd ik zenuwachtig enzo…En toen wist ik gewoon dat ik 'm leuk vond.

ik ben er eindelijk achter dat ik hem toch wel zie zitten.
ik betrap met er steeds op dat ik aan hem denk andmore.
heeft iemand dan nog tips voor die ‘dubbeldate’?

ooh, diezelfde situatie had ik laatst met een jongen, hij vond mij leuk en ik wist het niet cker, en ik denk dat ie het daarom maar heeft opgegeven ofzo, want hij smste me niet meer :’( en later -nu- bleek dat ik hem wel hartstikke leuk vond en nu mis ik hem heel erg :’(
dus alsjeblieft, ga er wat van maken! en als je het nog niet cker weet, probeer het dan eerst - zonder consequenties zoals een relatie, zodat je hem niet pijn doet als het niks wordt… en als het wel wat wordt, alleen maar leuk toch? :grinning: succes!

maar ik ga dus met hem afspreken maar ik ben bang dat, als ik iets met hem aanga dat ik dan misschien hem toch niet zó leuk vind en dat ik hem dan kwets. what can i do?

Ik zou het eerlijk tegen hem zeggen, dat je niet zo goed weet of je hem wel echt leuk vind.

verkeerdd.
zie volgende bericht (:

Als je je slecht kunt concentreren, als je erover fantaseert hoe het is om een relatie met hem te hebben, als je je gelukkig voelt als je hem ziet, als je bijna de hele dag door aan hem denkt, ect …
Dan ben je verliefd :’)
Als dit zo is kun je dat gewoon aan hem vertellen, als het later weer voorbij gaat kun jij daar niets aan doen, je kunt jezelf niet dwingen verliefd te worden.

concentreren lukt nog wel, tot op zekere hoogte.
maar ik betrap me er wel zelf op dat ik steeds aan hem denk,
of eraan denk hoe die date zou zijn, als het goed zou verlopen… ;$$

maar wat kan ik doen met msn?
waar kan ik onder andere over praten met hem?

:$:$