Like: het past niet helemaal.

Hoi,

ik ben niet iemand die hier een topic plaatst om jullie meningen te horen en aan te horen dat ik er ‘met mijn vriend over moet praten’ want dat doe ik al genoeg.
Mijn vriend is best wel groot, en ik ben best wel klein…
Dus dan raad je het al, dat past niet altijd even makkelijk.
We hebben laatst voor de eerste keer seks gehad (ik heb nog niet zo lang een relatie met hem) en dat ging niet zo best,
dus moeten we daar maar eens flink aan gaan werken.
Nou plaats ik dit dus níet om te vragen wat ik moet doen,
maar ik wil weten of er ook andere meisjes zijn die dit probleem kennen met hun vriend?

Misschien was je niet opgewonden genoeg of moet je glijmiddel gebruiken, maar vaak past het uiteindelijk wel. :’)

Vast wel. En dat is alles wat je wil weten, of er meer mensen dit hebben? Je bent sowieso nooit de enige die iets heeft.

+ je hebt het nog maar 1x geprobeerd, en dan gaat het wel vaker niet zo makkelijk.

Bedoel je dat hij niet in jou past of qua lengte van hem en van jou, dat het liggen etc. ongemakkelijk is?

Ik snap niet zo goed wat het probleem is als hij groot is en jij klein… ik denk dat je bedoelt dan zijn penis dan behoorlijk groot is. Mijn vriend is ook enorm (120 kg, enorm lang) en ik weeg slechts een kleine 60 kg, maar dat werkt prima. Ik weet ook niet of het je ontmaagding was, want dat gaat vaak mis. Gewoon beetje uitrekken die handel :slightly_smiling_face:

ik heb ook een vriend van 1.87 en ik ben zelf 1.60, en nee, de seks gaat niet altijd even makkelijk. sommige standjes gaan gewoon niet.
als je het over de grootte van zn penis hebt, daar heb ik geen problemen mee, dat past makkelijk.

Dat. In het begin was een vriendin van mijn vriend ook ‘te klein’ voor haar vriend maar inmiddels is dat geloof ik helemaal goed gekomen. Ik hoor er namelijk geen flauwe grapjes meer over van hem :’)

Volgens mij moet lengte verschil niet uitmaken hoor.

Wat heeft lengte met seks te maken? mijn vriend en ik schelen 30 centimeter ofzo…