Lijstjes

Hier een topic over lijstjes!
Ik kon er zelf geen topic over vinden, maar als er wel één over is, geef de link (:

In dit topic kun je inspiratie plaatjes van lijstjes zetten, en wat voor lijstjes jij zowel maakt. En alles wat nog meer met lijstjes te maken heeft !

Inspiratie

Niemand maakt hier lijstjes?

Ja ik ook! Ik vind het altijd leuk, heb ook een bucket list :slightly_smiling_face:

Ik ben een fervent lijstjes-maker! Ik heb op mijn computer een filmlijst, boekenlijst, lijst met mooie woorden en lijst met mooie namen. Ik heb ook lang een 1001 in 101 days lijst gehad en daarbij dan nog een extra lijst waarin ik de reeds bekeken films en dergelijke bijhield. En op mijn gsm heb ik standaard een boodschappenlijstje voor de supermarkt en een ander to-buy lijstje voor non-food dingen. En nog duizend andere losse lijstjes. LIJSTJES FTW :'D

hoi

leuk idee,ik hou ook van lijstjes maken. heb zelfs een boekje
toe nu toe heb ik

• wat ik nog wil doen/leren in mijn leven
  • waar ik nog naar toe wil
  • 50 facts about me
  • wat voor spullen ik graag nog wil hebben
  • en een paklijst voor kamp

Ik maak echt overal lijstjes van, echt vreselijk! De keren dat ik sport, wat ik nog moet doen, wishlist, to-buylist, waar ik nog heen wil, welke films ik nog wil zien, wat ik nog wil doen in mijn leven, en nog veel meer!

Leuk, ik maak vooral vaak lijstjes over alles wat ik nog moet doen (die en die bellen, nieuw contract aanvragen, dit en dit boek lezen voor school, 5 miljoen toetsen leren). Dat geeft een beetje overzicht! Maar ook lijstjes met goede voornemens en dingen die ik nog wil kopen. Tis verslavend, haha!

upje!

:upside_down_face:

Ik maak ook echt veel lijstjes :stuck_out_tongue:

Reasons why I have to do my homework:
-Get Smarter
-Graduate
-Get a nice job
-Get famous
-Can play in movies
-Amaze everyone
-Be loved
-Have something to live for
-Get money
-Can do what I like

Klinkt een beetje raar misschien maar ik vind het gewoon leuk om die dingen te maken

Shared by maryg. Find images and videos about beautiful, quotes and perfect on We Heart It - the app to get lost in what you love.
Deze is ook wel leuk

upje

misschien iets te veel upjes

maar Upje!

http://missevie.nl/wp-content/uploads/2012/08/before-i-die-2.jpg

lijkt me dat met dit topic het tegendeel bewezen is hahaha

iemand verder nog ideeen?

Ik heb een bucketlist, lijst met landen/plaatsten die ik nog wil bezoeken, lijst met dingen die ik nog wil hebben, lijst waar ik mn uitgaven bijhoud, een to-do-list voor de vakantie en gewoon een random to-do-list.
Ik houd van lijstjes haha

ik maak ook echt voor alles lijstjes haha :flushed: