Lijstjes maken.

Ik ben gek op notitieboekjes volschrijven, en ik heb laatst een hele mooie gekocht. Maar omdat ik al allemaal verschillende notitieboekjes heb, wilde ik met die boekje eens iets anders doen.

Namelijk alleen maar lijstjes maken. Ik ben gek op lijstjes.

Maar, ik heb op dit moment weinig inspiratie. Kunnen jullie nog wat leuke onderwerpen voor lijstjes bedenken?

een vriendin van mij heeft een lijstje met alle jongens waar ze mee geweest is… of bedoel je het niet zo?:stuck_out_tongue:

Lijstjes maken is toch neit je hobby lijkt me? Of snap ik je nu verkeerd?
Je maakt toch meestal een lijstje om zo even je gedachten te ordenen of wat je moet doen ofzo? Het heeft verder geen nut om lijstjes te maken waar je toch niks aan hebt … ?

Nee, haha. En dan zou het alsnog een kort lijstje worden (a)

Nee, ik bedoel meer zo van de top 10 van dingen die mij ontzettend blij maken, top 5 slechte gewoontes waarmee ik moet ophouden, top 5 smaakjes thee etc. Gewoon wat random onderwerpen eigenlijk dus.

Top 10 dingen die je ooit nog wil doen?

ooooohzo, top 10 leukste kleren
top 10 leukste jongens
top 10 beste films
top 10 grappigste moppen
top 10 mensen van wie je houd

Het is leuk om later weer terug te lezen. Net zoals ik het nu leuk vind om mijn dagboeken terug te lezen van toen ik 5 en 6 jaar was.

Top 10 plaatsen die je ooit nog eens wilt bezoeken

Top 10 rolmodellen

Top 10 lekkerste shit

Top 10 leukste boys

Ah zo! Leuk idee :slightly_smiling_face:

Wat zijn je dromen? Wat wil je bereikt hebben voor… Van wie hou je allemaal? Tegen wie kijk je op?

Maak alvast een lijst met wat je mee gaat nemen op vakantie, of wat je mee gaat nemen als je op jezelf gaat wonen.
Of een lijst met alle landen die je wil bezoeken, alle kleding die je nog wil hebben. Eigenschappen die jouw perfecte jongen moet hebben.

Kon jij al schrijven toen je 5 was? Ik zat toen in de poppenhoek moedertje te spelen.

Leuk idee verder. Heb geen ideeën.

Maak een Day Zero? :slightly_smiling_face:

Of schrijf je favoriete muziek van het moment op, doe dat dan volgend jaar, het jaar er na, etc. En kijk dan hoe je muzieksmaak geëvolueerd is? :slightly_smiling_face:

xMARSHMALLOWW ja, ik kon al schrijven. Wel korte zinnetjes enzo, en heel veel tekeningen. Daarom is het juist zo grappig om te lezen.

En VintageROCKS, ik heb een Day Zero, en ik moet nog welgeteld 5 maanden en 5 dagen =D En ik heb bijna alle doelen behaald. Ik moet er nog 14.

Toen ik een tijdje Ellen DeGeneres keek ging ik net als haar een soort lijst van levensdoelen maken. Welke dingen wil ik in mijn leven bereiken? Mss een beetje diepzinnig, maar het kan je best vrolijk maken op bepaalde momenten. Als je mss denkt dat je leven saai is en je niks bereikt of dat je nks doet, je zult zien dat als je het echt bij houd je best wel wat dromen laat uitkomen :3

Califer!!! waar heb jij je Dr. martins gekocht? :grinning: :grinning:

leuk idee!

Oh, wat een leuk idee! Ik ga ook maar eens een leuk notitie boekje kopen :3

Jij doet me echt denken aan Lena Lijstje dan :grin:
En leuk idee (:
-xx-

Awesomeee!
Ga ik zeker ook doen haha!

Even wat ideetjes;

• top 5 frisdranken
  • top 5 muziekgenres
  • top 5 films/boeken/nummers
  • wishlist
  • try-before-i-die-lijst
  • top 10 vrienden
  • top 10 lekkerste celebs
  • top 5 wat-vind-ik-het-mooist-aan-mezelf
  • deze-superkrachten-zou-ik-willen-hebben-lijst
  • top 10 droom beroepen
  • top 5 leukste landen
  • top 5 lekkerste eten

haha ik krijg nu echt zin om eraan te beginnen,
maar moet nog zooooooveel voor mn tentamens doen xd

SPIFFING, haha, Lena Lijstje, dat las ik vroeger wel eens! Maar dat is al lang geleden! Ik was het helemaal vergeten. Misschien moet ik die boeken heel stiekem weer eens meenemen uit de bibliotheek weg.

En Bimbamtoktok (geniaale naam trouwens), die superkrachten, dat is echt een leuk origineel idee! Super leuk.