lijnzaad

ik heb heel vaak gelezen dat lijnzaad heel goed helpt voor een mooie huid en om aftevallen.
nu wil ik het ook gebruiken, maar ik heb geen idee hoe.
waar kan ik het kopen ? hoe moet ik het eten?

gebruikt iemand wel eens lijnzaad of zijn jullie hier bekend mee?

Bij de tuinen.
Ik doe het in mn muesli, vind het lekker en vult goed.

Even googlen :wink:

Ik koop het ook bij de tuinen, gebroken lijnzaad schijnt het beste te zijn. Ik doe dagelijks een afgestreken eetlepel in mijn yoghurt of muesli. Het helpt ook heel goed voor de stoelgang!

maar krijg je er geen diaree van ofzo ?

Kun je ook gewoon bij de C1000/Appie Heijn/Plus enzo kopen, hoor.
Volgens mij moest je niet meer dan een eetlepel gebruiken.

Je kunt het in je vla of yoghurt doen. Sommige drinken het ook gewoon in een glas water weg. Of gewoon op je brood tussen de boter en je beleg in, dan proef je er helemaal niks van, want dan proeft het gewoon hetzelfde als brood.

Kokosvet/olie schijnt ook goed te helpen. Hierover is ook heel veel te vinden op internet. Ook is het heel goedkoop, ik heb een pot gekocht van 500 ml voor 3,95. En je kunt het gebruiken als haar en gezichtsmasker, en als nachtcreme, vette body butter, echt ALLES.
Aanrader.

Ze hebben het ook bij Albert Heijn, bij dat schap met de natuurlijke producten! Ik eet 't altijd in mijn yoghurt, omdat ik t lekker vind, mooi dat 't ook helpt voor andere dingen ^^ En van dat gebroken lijnzaad heb ik ook wel eens gehoord, dat dat beter is!

Kokosolie is idd ook een aanrader!!

Nee je moet er niet te veel van eten dan krijg je geen diarree :stuck_out_tongue: 1 eetlepel per dag is voldoende.