Lijmen van extensions

Hallo dames!

Ik vroeg me af of jullie ervaring hebben met het lijmen van extensions. En hoe jullie dat dan doen met het wassen van je haar. Ik was mn haar namelijk bijna iedere dag, maar als ik mijn extensions iedere dag ga wassen zullen ze heel snel droog en pluizig worden. Hoe lossen jullie dat op?

xx

een vriendin van me had ze ook, die deed de extentions op een knot en de rest van haar haar waste ze dan
het is echt en k*t werk om zo je haar te wassen, maar anders gaan je extentions inderdaad snel pluizen

Hoe doe je dat dan in een knot? Want het zit natuurlijk tussen je eigen haar.

Ik waste het gewoon zoals altijd, maar om de dag. Conditioners en speciale dingen tegen pluizigheid hielpen bij mij genoeg.

En hoe lang gingen je extensions dan mee?

Na 4 maanden begonnen ze eruit te vallen.

En ze waren nog wel gewoon van mooie kwaliteit? :open_mouth:

extensions lijmen is héééél slecht voor je haar

Nou ze worden wel iets anders, toen ze er net in zaten kon ik heel goed het verschil zien maar na die tijd niet meer. Dus het veranderd wel wat maar niet dat ze extreem pluizig ofzoiets worden?

Oke, bedankt voor de info!

Als ik weer nieuwe extensions ga halen zal ik het eens uitproberen.

Gewoon zorgen dat je goeie extensions uit zoekt, mss naar recensies zoeken op internet. :slightly_smiling_face:

Inderdaad. Ik heb nu Foxy Locks. Daar had ik alleen maar goede dingen over gehoord, maar ik vind ze heel erg tegenvallen. Ik ga de volgende keer denk ik RapunzelRapunzel uitproberen.

Kan je gewoon de clipjes er af halen en dan lijmen?
en waar kan je de lijm halen? (:

en kan je ermee zwemmen? :astonished:

Nee dat zijn speciale extensions met die lijm dingetjes eraan, daar moet je ook een speciale tang voor hebben enzo. :3
Je kan er gewoon alles mee doen netzoals je eigen haar.

waar kan je het halen? :astonished: en hoe duur is het ongeveer?

Ik zag op youtube een filmpje van een meisje die deed er lijm op, deed het op dr haar, en föhnde het vervolgens.

Hmm dat weet ik allemaal niet meer precies, is al heel lang geleden dat is ze had. Maar je kan even op marktplaats zoeken naar iemand die de extensions zet en die kan er dan meestal ook veel info over geven.

aha oke ^^ ik heb ook wel eens gehad dat iemand extensions in zette met een warmte tang,
maar ik zag nu weer iets heel anders, op youtube dus.
ik kan even het filmpje zoeken.

http://www.youtube.com/watch?v=4WBEXlgXGjE

Oja ik wist helemaal niet dat dat kon zo! Maar dat lijkt me best zwaar voelen en een raar effect geven als je het in een staart doet of opsteekt ofzo?:v Ik weet niet, ik was wel tevreden over die waxjes en dat ze aan kleine plukjes zaten, je zag ze nooit.

Hey!
Ik heb de Balmain Double Hair Treatment nu 2 weken.

http://4.bp.blogspot.com/-XO6Ddh4u2No/TZSD2SKJFmI/AAAAAAAAAMU/GmsUf6EUe9E/s320/IMG_3721-1.JPG

Je haald de clipjes er af en dan kan je die in je haar vastmaken door ofwel lijm ofwel micro ringetjes. Een vriend van me heeft ze er in geplaatst met die ringetjes, was op een halfuurtje gedaan en ik ben er erg blij mee!
Op dit filmpje laten ze de techniek zien: http://www.youtube.com/wa…1&list=PL5DF8370072D1A674
Het ziet er heel natuurlijk uit en bij mij pluist het niet. Ik gebruik wel professionele shampoo en gebruik een Tangle Teezer om men haar niet te beschadigen. Ik hoop alleszinds dat ze lang goed blijven! Maar momenteel heb ik nog geen schade ofzo gemerkt :slightly_smiling_face: