Lijm voor valse wimpers?

Zoals de titel zegt: ik ben op zoek naar valse wimperlijm.

Gezien ik daar helemaal geen ervaring mee heb had ik graag gehoord waar anderen hun lijm kopen. Graag zo goedkoop mogelijk, maar toch met de nodige kwaliteit.

Kan je ook de naam van wat winkels noemen? Het liefst winkels die in belgië te vinden zijn, anders moet ik heel ver reizen… hah

Ik heb al een bezoekje gebracht bij het kruidvat, maar ik wist niet goed waar ik het best kon zoeken… Dus ben ik met lege handen terug thuis gekomen.

Groetjes en bedankt voor de hulp! :slightly_smiling_face:

Ps: ik kan niet altijd terug reply’en want ik heb vreselijke problemen met inloggen op girlscene…

uhw weet ik niet maar die zitten toch altijd bij de nepwimpers?

ja die zitten er altijd bij hoor xd.

Nee hoor, niet altijd. Ik had een keer wimpers gekocht voor carnaval en toen ik ze op wou doen, merkte ik dat er geen lijm bij zat. Gelukkig had ik nog een beetje van andere nepwimpers.
Maar ik heb geen idee waar je die kan kopen, misschien bij een feestwinkel?

Je had altijd bij de Kruidvat kunnen vragen =) Daar hebben ze écht wel valse wimperslijm!

Ik heb wimpers gekocht, maar die lijm is zo slecht!!
Daarom wil ik nieuwe en betere. (drom vraag ik het ook :p)

ik denk eigenlijk niet dat ze die apart verkopen sorry

1 seconde lijm.

Of je moet gewoon duurdere nepwimpers kopen, en hopen dat de lijm die er bij zit, ook beter is.

Dan maar nieuwe kopen idd…
Probeer jij eerst even met secondelijm en laat mij weten hoe het gegaan is, grapjas… xD

Nee sorry, ik gun het jou wel om het eerst te doen ! En als het werkt, mag je van mij net doen of je het zelf hebt bedacht ! :grinning:

hema?

ik haal bij de kruivat heb je zo rek 3 procduckte 6 euro(1 =3 euro) (kan je kiese nagelak nepwinpers oogpotlood ect)

die lijm vind ik goed maar dan heb je er wel weer winpers bij

dat zit er altijd bij,
maar bij het kruitvat kan je het volgens mij ook apart halen?

Je kan het wel los kopen hoor dat weet ik zeker :stuck_out_tongue: Maar waar dat is mijn vraag ook want ik ben ook op zoek haha

Ik ga nog een kijkje nemen bij het kruidvat dan :slightly_smiling_face:
En anders gewoon nieuwe wimpertjes kopen waarvan de lijm wel goed is

Ik had het bij de DA gevraagd maar daar verkopen ze het niet los :frowning_face: Tenminste niet bij de DA die bij mij in de buurt zit T.T

mijn valsewimpers zien er heel nep uit.
maar er zat wel lijm bij, maar die lijm was toch wel goed eigenlijk
en het kosten maar 2,50

meestal zit het erbij, maar je kan het dacht ik ook wel los kopen, gewoon bij drogisterijen denk ik. anders moet je daar eens vragen.

de lijm die er bijzit is vaak echt VET slecht.
bij de nagel verzorging afdelin n de kruidtvat hangen er wimperlijmen

Ik weet niet maar wij hadden het een keer voor een modeshow op school.

Maar na een kwartier zat 1 wimper al los dus ik ben niet zo tevreden over die wimperlijm. Denk dat je het gewoon bij de hema kunt kopen?