Lijkt iemand dit iets?

Hoi meiden,

Ik loop al een tijdje met het idee om een blog/site te beginnen. Alleen weet ik dat ik dat niet alleen kan. Daarom lijkt het me leuk om dit in een groep met meerdere meiden te doen.
Een blog over fashion, beauty en lifestyle voor meiden van een jaar of 12 tot 20. Een vrij brede leeftijdscategorie, dat klopt. Maar dat is de uitdaging. Artikelen zodanig variëren dan het leuk is voor een 12 jarig meisje dat zich langzaam begint te oriënteren op dingen als make-up en haar eigen kledingstijl en een meisje van 20 dat de meeste ins en outs van make-up gebruiken en fashion kent.

Als helemaal niemand dit iets lijkt is het snel einde oefening natuurlijk, daarom mijn vraag; zouden jullie een blog als hierboven beschreven bezoeken?Lijkt jullie het leuk?

Als er een aantal positieve reacties zijn op dit idee wil ik het graag doorzetten, maar dan heb ik ook meiden nodig die wel willen helpen bloggen! Meiden van verschillende leeftijden en met op sommige gebieden ook een beetje een andere smaak.

[i]Dingen waarover je kan bloggen
-Beauty

• Fashion
  • Lifestyle
  • Revieuws
  • Columns
  • Muziek
    En andere originele ideeën die je hebt!

Waar ik naar opzoek ben

• Meiden die na het lezen van dit berichtje enthousiast zijn geworden
  • Meiden die de Nederlandse taal goed beheersen
  • Meiden die niet te snel afhaken
  • Meiden met een leuke, eigen schrijfstijl.
  • Meiden vanaf 13 jaar
    Ervaring is mooi meegenomen, maar geen must.

Lijkt dit je iets? Stuur me een note waarin je vertelt waarom dit je leuk lijkt, wat je interesses zijn, of je eventueel al ervaring hebt en hoe oud je bent. [/i]

Ik ben heel benieuwd of dit jullie een leuk idee lijkt!
Liefs

Meiden die de Nederlandse taal goed beheersen

je hebt al girlscene… Is ongeveer hetzelfde toch??

Klopt, girlscene is ook zoiets. Maar het is absoluut niet bedoelt als girlscene look-a-like. Ik wil graag bloggen omdat ik dit leuk vind en m’n eigen draai kan geven aan dingen. En uit mijn omgeving maak ik op dat veel meiden het leuk vinden om meerdere blogs/sites te bezoeken, vandaar.

@FantasiesUnwind Er staat toch ook beheersen? Of zie ik dat nu helemaal verkeerd?

Dit topic wordt gesloten. Is een paar dagen geleden ook gebeurd met een meisje dat een groepje wilde starten om te bloggen, want je moet van de mods naar het algemene topic :slightly_smiling_face:

Ik heb het ook in het algeme topic staan maar mijn vraag hier is vooral of er meiden een blog als beschreven leuk zouden vinden om te lezen. :wink:

Ik snap het niet met dat beheersen hoor, dat is gewoon goed geschreven?

Eerst stond er beheren, dat had ik ook gezien :'D

Oh haha, maar er staat ook niet dat ze haar post heeft gewijzigd toch? Haha.

Er stond eerst beheren hoor. Dus nu niet zo snel verbeteren en dan sneaky zeggen dat je het al goed had. Beetje kinderachtig !

Volgens mij kan ik blijven zeggen dat ik niks verbeterd heb, aangezien je dit sowieso onder aan mijn bericht had moeten zien staan dan, maar dat levert toch niks op.
Laten we deze discussie stoppen, het heeft toch geen zin…

Als ik soms iets kleins verbeter aan mijn post dan komt dat er ook niet altijd onder te staan. Ik heb het net toch echt gezien, en ik ben niet gek. Maar goed laten we de discussie idd stoppen, je weet stiekem toch ook wel dat ik gelijk heb

Man ga niet liegen, er stond beheren. Veel succes met je site, zal wel vol waarheid staan enzo

Je maakt wel veel fouten voor iemand die van anderen verwacht dat ze de taal goed beheersen.

http://forum.girlscene.nl…opic/list_messages/193506