Ligt het aan mij of aan hem?

idkdkd

Zou je interpunctie willen gebruiken, ik snap niet veel van je verhaal zo. En een tip, ik zou niet je achternaam gebruiken
Maar voor zover ik het begrijp, ik zou met hem gaan praten

Even opnieuw typen met leestekens…

we hebben afentoe ook samen getraind we kennen elkaar via fitness en hij kwam altijd naar mij toe hoi allesgoed ik dacht eerst oke? Sinds dien zijn we zo close geworden we plagen elkaar we lachen met mekaar en dan kijk die mij soms zo aan of die mij leuk vind ik had hem eens een x gefriendzone van we zijn goeie vrienden hij zei ja zekkers deed die daarna afstandelijk toen ik me gevoelens zei deed die normaal was een x met een jonge gaan fitnessen als vrienden en alsof hij steeds achter mij aan kwam van als ik naar boven ging fitnessen kwam die ook en nu opeens sinds dien ik nergeeerden hem daarna toen ik hem zag kwam hij naar mij toe en praten ? En had een x mascara once mijn oog hij zei je hebt daar wat mascara hij haalde dat Weg dus ik dacht oke hij vind me leuk als die aan mijn face ziet dus ik dacht ja hallo kon het zelf ook wel weghalen mijn vriendinnen. Zeggen van ja hij is raar steeds

Sorry!?

euhm wil je anders dat ik het opnieuwe hele verhaal vertel ik had een topic gemaakt vorige x maar niemand reageerde daar op daarna
Kan je hier niet met mekaar chatte ofso

^^Dit is een openbaar forum, iedereen kan hier in principe meelezen. Je kunt hier elkaar wel een privé berichtje sturen (noten).
Het is niet de bedoeling om voor ieder ding een topic aan te maken. Je kunt gewoon weer op je eigen topic reageren.
Verder kunnen we niet veel uit je verhaal opmaken, omdat je geen leestekens gebruikt

ik typ dan alles wel in het begin als het goed is dan is het meer te begrijpen en met leestekens is dat oke?

Ik zie nauwelijks leestekens, 1 grote clusterfuck dit verhaal. Sorry, ik begrijp er weinig van.