Lights

Hee allemaal (:

ik heb dit onderwerp gestart omdit ik geen onderwerp konvinden van lights ;c
dus k dacht ik maak er maar 1 aan !
nouu wie is lights ?
lights is een zangeres, ze komt uit canada.
Ze is geboren op 11 april in 1987 .
http://www.youtube.com/watch?v=a4Usa4EyR0U&feature=artist dat is LIGHTS :grinning:

http://24.media.tumblr.com/tumblr_lyxo35I9wM1r198aho1_500.png

Ik vind de muziek niet echt super, maar ze heeft wel een mooie stem (:

Ik ben weg van haar akoestische dingen. Dat electro-gedoe is niet mijn smaak, maar haar youtubefilmpjes met alleen een gitaar erachter vind ik wel fantastisch. En ik val op d’r^^

@writingsoul ojaa dat is ook heel mooi klopt ! mij maakt het niet uit haha als het maar lights is ! ja ik ook , heb echt een crush op d’r :stuck_out_tongue:

Ik vind haar zoooo mooi en haar muziek ook.

Ik was een poosje helemaal fan van haar, vooral de liedjes Lions en Ice :3
Maar ik heb ze te vaak geluisterd :’] en nu vind ik ze niet meer zo leuk xD Maar meestal gaat dat over na een paar maanden, en dan ga ik weer alles luisteren :3
En ze is echt mooi, ik houd van haar stijl en haar haar :grinning:

Ik ken alleen ‘‘Don’t Go’’ van haar, die was met Bring Me the Horizon. (:

Lights is echt zo gaaf! Ze is echt 1 van mijn favoriete artiesten :grinning: En ze heeft ook een super leuk karakter (haar vlogs zijn leuk :p)
Deze vind ik echt zo goed gezongen (akoestisch): http://www.youtube.com/watch?v=gobAxk4yQko

Haar nieuwe cd ‘Siberia’ heeft weer een heel andere stijl, misschien vind je het dan weer heel leuk :stuck_out_tongue: Ik vind het leuk dat haar muziek stijl in ‘siberia’ heel anders is dan haar vorige album. Het is zo verschillend maar ik vind ze allebei gaaf :slightly_smiling_face:

LIIIIIIIIIIGHTS <3333333333333333
ze moet echt naar Nederland komen binnenkort, ze gaat wel bijna naar de UK maar niet naar de rest van Europa :frowning_face:

Ik ken haar alleen omdat ze heeft samen gewerkt met Adam Young (: Ze is wel koel. c:

Ik heb haar live gezien! Voorprogramma van owl city paar jaar geleden ^^
i love her!
Wilde eigenlijk over 2 weken naar londen gaan voor haar concert maar dan ben ik in Oostenrijk :frowning_face:

Ik heb haar een jaar of twee geleden ontdekt omdat ze een liedje met Silverstein gedaan heb, en ik vind haar echt geweldig. Ik hoop echt dat ze snel naar Nederland komt. <3

Edit: Was helemaal vergeten dat ik Lights ook als avatar heb :I

^Me too :'D

Ze moet gewoon een keer naar nederland komen! En als dat gebeurt laat ik de kans echt niet schieten om er heen te gaan :grinning: Ook al moet ik in mn eentje… :’)

Ga Dan met mij :grinning:?
Want ik ken ook niemand die mee wil

Ik hoop echt dat ze na haar huidige tour nog naar Europa komt. Toen ik zag dat ze naar de UK zou komen hoopte ik echt dat er nog Europese data achteraan zouden komen maar daarna gaat ze dus naar de Verenigde Staten… maar ik wil haar echt zo graag live zien!

Haha, gaan we lekker met z’n allen c;

Maar ja. Ik zou het helemaal niet erg vinden om alleen te gaan, zolang ik er überhaupt heen kan.

Same here!
Ik ga er hoe dan ook heen!

En ik weet ook niemand die met me mee zou willen, dus mag ik dan met jullie mee? haha.

Nah net een liedje van haar geluisterd, vind haar niet veel aan.