Lightinthebox ervaringen?

HeyHey !
ik mag voor me verjaardag voor 'n bepaalt bedrag kleren kopen.
nu zag ik op de site van lightinthebox super leuke dingen.
maar zijn hier meiden die ervaring met deze site hebben?
En hou vallen de maten?
want ik hoorde van iemand dat je het niet terug kan/mocht sturen als het te groot/klein is.

Groetjess xx

ps Sorry als hier al een forum van is ik kon het zo even niet vinden.

je moet eens kijken bij het topic over MiniInTheBox, dat is dezelfde website :slightly_smiling_face:

Kun je dan niet beter gewoon naar de stad gaan om kleren te kopen? Zeker aangezien het voor een hoger bedrag mag. Dan hoef je ook niet te wachten tot het binnen is, en heb je het ook echt met je verjaardag.

Volgens mij is het terug sturen bij lightinthebox heel duur omdat het van zo ver komt. Daarbij, vogens mij is alles heel goedkoop en een beetj eBay achtig (als ik het goed heb) en dan zijn sommige kledingstukken in het echt toch ineens minder mooi.

Ik heb 1 keertje wat besteld daar.
Het was best een dure mantel die achteraf totaal niet leek op het plaatje.
Daarnaast kreeg ik na een paar weken ook nog eens een of andere rekening van 30 a 40 euro voor de verzending…
Voor mij nooit meer dus :see_no_evil:

Ik zou het niet doen!

Zou het voor kleding niet doen…Heb wel eens een grote cameratas& een make-up kwast bij light of miniinthebox (zelfde bedrijf) gekocht en dat ging behalve de lange verzendtijd wel goed. Bij kleding kom je al snel boven de 22 euro ( invoerrechten vanaf 22 eu) en dan kan het bedrag hoog oplopen…dus ik zou idd gwn naar de stad gaan!

Je kan beter een dagje Amsterdam plannen oid en dan de Forever 21 en Pull & Bear onveilig maken en vervolgens naar Zaandam (15 minuten treinen) voor de primark oid.

Ik reik wel eens pakketjes uit bij onze PostNL stand in de c1000, en dan kom ik altijd pakketjes tegen van mini/lightinthebox. Daar zit dan ook altijd een remboursformulier op, dan moet je extra betalen omdat het uit het buitenland komt. Dus ik zou het niet doen, uit eigen ervaring vind ik ebay dan nog veiliger qua douanerechten.