Lifestyle veranderen

Ik wil dus graag beginnen met het veranderen van mijn lifestyle, zo wil ik echt gaan stoppen met al mijn overbodige snacks en wil ik beginnen met hardlopen en shakes.
Ik wil dit gaan bespreken met mijn ouders, maar ik heb ze net verteld over hoe ik wil stoppen met ongezond afvallen en ik wil niet dat ze ongerust worden of dat ik weer een terugval krijg. Weet iemand wat ik het best kan doen? HELP

http://forum.girlscene.nl/forum/food-sport/

Staat heel veel in!

OT: Gewoon een kwestie van gezond eten en bewegen, that’s it.
Succes.

Ik denk dat je het beste in een keer die zwaai moet maken naar gezond ipv beetje bij beetje. Dat is wat ik heb gedaan, en tuurlijk afentoe wil je welleens een lekker koekje en wat chipjes… maar he het is oke! Want van 2 koekjes ben je niet gelijk oppeens heel dik. Dus als je gewoon goed en gezond eet is het echt niet zo erg om af en toe wat lekkers te nemen!

Daar kijk ik ook zeker, maar het gaat me meer om het bespreken met mijn ouders en ervoor zorgen dat ik niet weer terugval in mijn ongezonde afvalstijl.

Hmm, nouja gewoon 3 of 5 keer per dag eten (wel gezond!). Ontbijt, tussendoor, lunch, tussendoor, avondeten, tussendoor, dus drie keer tussendoortjes. En bewegen is ook heel belangrijk, 1 keer per week iets lekkers, wel iets kleins en geen mcdonalds menu ofzo. En je tussendoortjes mogen ook niet teveel zijn, gewoon bijvoorbeeld een peperkoek of 1/2 stukjes fruit of noten etc. Tussendoortjes zijn belangrijk om je verbranding in maat te houden, heb ik gehoord. :stuck_out_tongue:.