Lifestyle: boardchick

Het wintersportseizoen komt er aan!

Ben je een meisje dat graag op een snowboard of ski’s staat, niet kan wachten tot je weer naar de bergen in kunt reizen, en de laatste nieuwtjes op het gebied van mode, gear en alle andere onderwerpen die met wintersport te maken hebben wilt weten? Heb je geen tijd om alle aparte sites te gaan bezoeken of ben je simpelweg niet goed in Engels? Pasgeleden ben ik hierover het eerste blog van Nederland over snowboarden voor meiden begonnen. Nog nergens was er een blog te vinden dat in het Nederlands de laatste trends, sneeuwfilms en nieuwtjes samenbracht. De blog is te vinden op boardchicks.blogspot.nl. Ik vertaal buitenlandse blogs in het Nederlands, maar doordat ik zelf vaak ook op de pistes in binnen- en buitenland te vinden ben kan ik jullie ook voorzien van posts over wedstrijden, filmpjes en andere topics uit Nederland.

Nu ben ik de laatste week van alles aan het posten over wat mij interesseert binnen het sportwereldje, maar graag wil ik ook weten wat de rest van de sneeuw liefhebbende meiden interesseert. Post hier wat je altijd al hebt willen weten of waar jij graag een artikel over zou willen lezen, dan post ik het op het blog!

Liefs, Kim

:’)

Thanks, maar dat onderwerp ken ik nog niet…

Oh en zet er dan ook even bij hoe ver je bent met de sport, of je pas begonnen bent of al gevorderd :slightly_smiling_face:

Dit is gewoon reclame maken. -.-

Dit noem je oprechte interesse in wat andere meiden die snowboarden leuk vinden. Ik kan me voorstellen dat je, als je een sport doet die door veel meiden gedaan wordt zoals turnen of paardrijden, makkelijk even op school rond kunt rondvragen, maar jammer genoeg is dat niet zo bij snowboarden.

Dit is reclame, slotje, want zoals in de regels staat is dat niet toegestaan.