life story

hee hee meiden!

elk weekend is altijd wel een feest toch? je maakt van alles mee. misschien heb je wel een leuke jongen ontmoet, ruzie met je vriendinnen of heb je gewoon een super leuke avond gehad! eigenlijk niet alleen weekenden, ook afspraakjes met jongens door de weeks of dingen op het werk, thuis of school.

Ik denk dat jullie me wel begrijpen! Wil je in de groep komen? Stel je even voor. :sob::muscle:

xx :flushed:

Nee ik begrijp je niet?
Wil je dat iedereen hier gaat vertellen wat ze meemaken??

Hier is toch zeg maar… Het hele forum voor?

SORRY, MAAR IK SNAP HET NIET.

Ik stond op om half 7 en ging me aankleden, toen ik klaar was ging ik naar school. In de bus was het rustig en ik ging muziek luisteren. Op school was het saai en de wiskunde so was best moeilijk, om half 3 ging ik nog niet naar huis want ik had klassendienst. Om half 4 was ik thuis.

@tartaarsaus, waar is dat nou weer voor nodig :’)

1. Slows zijn verboden
  2. Dit kan best ook in het wat wil je echt even kwijt topic

-

Omg stopt jullie school om 14:30?!

Ah dus ruzie met je vrienden hebben vind jij een feest?
Dit topic ruikt naar onduidelijkheid.

Yo ik ging vandaag weer werken. Octo maakte me weer aan het lachen en even onder ons: WAT HEEFT HIJ EEN GROTE NEUS.
Dus tegen de avond kwam Patrick nog een burgertje doen en liepen we samen naar huis. MENEER KRABS HEEFT ME ALWEER NIET BETAALD. Nou ja onderweg naar huis zagen we de Vliegende Hollander en besloten we op zijn schip een filmpje te kijken. Ben nu weer in mij ananas en Gerrit was tv aan het kijken. Ik ga nu naar bed.

Ik vind de bedoeling van dit topic opzich niet zo onduidelijk hoor :")
Maar hier zijn inderdaad de slows voor of het WWJNEEK.

Alleen vandaag :'3
De rest half 4.

Misschien kan ze het niet lezen.

WAAR IS SPONSSSBOP

http://www.21onlinedating.com/nl/img/uploads/36-1a297584.jpg

Dat ben ik dommioot

In zijn ananas dat zegt hij toch net?
OF MOET HET IN HET GROTE LETTERTYPE ?!?!!!?!!/ :rage:

of ik ben dom of dit topic is achterlijk want ik snap er geen bal van

Ik gok dat je…
nee grapje