Life is like dominoes

Geloven jullie in ‘life is like dominoes’, wat inhoud:
Als er 1 ding mis gaat, waardoor je als het ware omvalt, alles mee gaat en er dus niets meer rechtop staat. (net als domino’s)
Als er iemand is die jou de val tegenhoud en je weer rechtop zet, kan alles weer goed komen.

Ik heb hier best lang over nagedacht en eigenlijk geloof ik er wel in.
Vooral na Lil Wayne’s clip, het vertelt gewoon precies wat dit inhoud.
klik voor de clip.

Er zijn heel veel mensen die na 1 gebeurtenissen opgeven en dus omvallen, terwijl ze eigenlijk de val kunnen tegenhouden.

Zijn er mensen die hier in een probleem zitten en door 1 gebeurtenissen alles heb opgegeven? Dit vraag ik mij echt af, want ik vind dat als je de val weet tegen te houden, je alles kunt doorstaan.

&aub niet zeggen dat dit in het You’re beautiful topic kan, dat is ten eerste een slow geworden en ten tweede heeft dit er niets mee te maken, jezelf mooi vinden of zelfvertrouwen hebben helpt echt niet wanneer je bv. verkracht bent of weet ik veel wat.

Ik geloof er niet zo in.

Ik weet niet of één ding mis gaat omdat alles misgaat. Maar denk wel dat door één misstap alles een andere wending krijgt :'D

Is dat hetzelfde?

@thedoors Ja, ongeveer wel :stuck_out_tongue:
Alleen dat tweede is meer een eigen keus: misSTAP die je zet.
Er zijn ook situaties waarbij een ander een stap zet, die voor jou hele nare gevolgen veroorzaakt.

Ja maar waar ik op doel is dat één gebeurtenis niet direct zorgt dat alles verkeerd gaat, maar wel dat alles anderloopt.

Als ik nu mijn teen breek, dan ga ik anders naar de stad dan dat ik normaal zou doen, ga ik anders winkelen, koop ik andere dinen en zie ik er anders uit. Zo bedoel ik het meer.

Nu ik die clip zo zie, ik geloof er wel in ja. Maar zoals TheDoors al zegt, het kan misschien anders lopen, maar het hoeft niet verkeerd te gaan.

Waarom krijg ik zo’n heel eng illuminati gevoel hierbij

HET IS EEN COMPLOTTHEORIE D:

Haha, ik denk niet dat illuminati hier iets mee te maken kan hebben? Of kan dat wel (geen verstand)

^ Denk het ook niet hoor, kreeg gewoon echt zo’n idee hierbij.

Trouwens, ik snap niet precies wat die clip hiermee te maken heeft?

Je ziet dat het meisje die geboren word, na de keuzen van haar moeder
(trouwen met een man die blijkbaar niet zo goed was), een kut leven krijgt.
(ze word een prostitué en krijgt hiv)
Daarna word alles terug gespoeld en gaat haar moeder steun zoeken bij haar eigen moeder (dus ze word als het ware geholpen door iemand), daarna zie je het leven van het meisje, wat eigenlijk heel goed verloopt.

Wat een mooie clip :’|

Is dit sarcastisch bedoelt?