Zelfgemaakte cover
Cover gemaakt door xsusie93
http://static.afbeeldinguploaden.nl/1305/36008/Akdxs.png
http://static.afbeeldinguploaden.nl/1306/38514/qbjC.png
Een nieuw verhaal van mij, met Paul Moreno en Audrey Masen in de hoofdrollen.
Korte inhoud
Paul Moreno probeert te overleven na een tragisch ongeluk waarin zijn verloofde het leven verloor. Audrey Masen is een rijzende Hollywoodster die met haar moeder naar Forks komt om te ontsnappen aan de paparazzi na de zelfmoord van haar vader. Ze worden verliefd op elkaar, maar hun werelden staan mijlenver van elkaar af.
[url=https://www.youtube.com/watch?v=aXDNXvFpvYc]Zelfgemaakte teasertrailer [/url] (Phoebe Tonkin als Audrey, Steven Strait als Paul)
Tumblr: http://paulandaudrey.tumblr.com/
Bijkomende informatie over de personages, titelmuziek en foto’s van de outfits en locaties. Je kan de tumblr ook opendoen terwijl je het verhaal leest. De eerste blogberichten komen overeen met de eerste hoofdstukken.
Tijd: 4 jaar na Breaking Dawn (eigenlijk verhaal) / 2 jaar na BD (proloog)
Hoofdpersonages van dienst: Paul Raphaël Moreno & Audrey Zoey Masen
Belangrijk om vooraf te weten:
- Dit verhaal heb ik vier jaar geleden ook al gepost op een ander forum (dat helaas pindakaas is opgedoekt), maar ik heb enkele dingetjes aangepast en de meeste fouten er uit gehaald.
- Ik weet dat de achternaam van Paul Lahote is, maar dit verhaal is geschreven voor dat de Twilight Gids uitkwam.
- Ik schrijf afwisselend in Paul POV en Audrey POV (POV = point of view / gezichtspunt)
- 16+ vanwege de beschrijvingen van vrijscènes en het geweld dat er in voorkomt
- De kans is erg reeël dat het verhaal wordt herschreven op Wattpad (mijn account kan je hier vinden)
De twee personages (Audrey Masen en Paul Moreno) samen
“Er is altijd wel iets over om lief te hebben”
Gabriel García Márquez
uit: Honderd Jaar Eenzaamheid
Proloog
‘Vergeet vooral niet om naar Rebecca te bellen, schat.’ Rachel grabbelde de autosleutels uit de schaal. ‘En zeg dat ze zo snel mogelijk vliegtuigtickets bestelt. Hoe eerder ze hier is, hoe beter.’ Ze hees haar bomvolle tas wat hoger op haar schouder.
‘Zal ik doen,’ antwoordde ik glimlachend. Ze was zo’n ongeduldig, lief knap meisje. Helemaal perfect. Lang zwart haar, grote bruine ogen en een lieve lach. Niet te geloven dat ze binnen een maand de mijne zou worden.
‘Tot straks, schat. Hou van je.’ Een lichte kus op mijn lippen en ze was weg.
‘Ik ook van jou. Rij voorzichtig!’ riep ik haar achterna voordat de deur achter haar in het slot viel.
Ik nam een kop koffie, en zocht het nummer op van Rebecca, Rachels zus.
De trouw was binnen een maand en Rachel amuseerde zich te pletter met bloemen kiezen, de gastenlijst opstellen en nog meer van die dingen. Gisteren waren we voor de ringen gaan kijken. Vroeger zou ik hebben gegruwd bij het idee om urenlang dezelfde ringen te vergelijken met elkaar, maar Rachel had het leuk gevonden. En ik was gelukkig als zij gelukkig was.
Nadat Rebecca me had verzekerd dat de vliegtuigtickets besteld waren, begon ik de vaatwasser te vullen en een beetje de keuken op te ruimen zodat Rachel het niet hoefde te doen als ze thuiskwam van werk. Daarna had ik nog alle tijd van de wereld om naar het baseball te kijken.
De bel ging toen de Red Sox met vier punten voor stonden. Een snelle blik op de klok vertelde me dat het kwart over elf was. Waarschijnlijk had Rachel een of ander papier vergeten. Ik zette de TV stiller en opende de deur.
Charlie stond in de deuropening, de sheriff. Verbaasd vroeg ik me af wat hij hier deed. Hij was de beste vriend van Billy. Misschien wou Rachel ook dat hij ook op de trouw aanwezig zou zijn. Vrouwen hadden soms van die rare ideeën. Maar toen zag ik zijn gezichtsuitdrukking. Hij nam zijn pet af en ik begon te beseffen dat hij hier was vanwege zijn werk.
‘Paul, ik heb heel erg slecht nieuws. Mag ik misschien even binnenkomen?’ Zonder een woord te zeggen zette ik een stap achteruit.
Ik voelde me leeg. Ik voelde niets meer. Niet de warmte van de kop koffie die Charlie me in mijn handen had geduwd, niet de wind die waaide door het open raam. Alsof het bestaan waarom ik leefde, weg was. Wat ook zo was.
Charlie legde een hand op mijn schouder, maar het deed me niets. Ik kon niets denken, niets zeggen, niets.
‘Het spijt me Paul,’ fluisterde hij, zijn stem dik.
Ik kon alleen maar staren, niet nadenken. Alles was zwart in mijn hoofd, zoals de koffie die ik voor me zag. Ik had niets meer. En er was niemand meer die dat kon veranderen.
Ik was negentien, en mijn leven was voorbij .
Please reageer!