Liever grote of kleine?

Hoi allemaal!

Ik heb een vraagje aan jullie, hoop dat jullie die willen beantwoorden! Het is enkel een vraag uit nieuwsgierigheid :slightly_smiling_face: Ik heb zelf nog nooit seks gehad, maar ik vraag me wel af wat eigenlijk fijner is tijdens het hebben van seks, namelijk een grote of kleine penis bij een jongen/man. Ben benieuwd naar jullie antwoorden en alvast bedankt als jullie hierop reageren!

Liefs xx

ik heb ooit een poging gedaan tot seks met een jongen die een penis had kleiner dan 10 cm. Hij was ook nog heel slap, miss had dat er ook mee te maken maar hij kwam wel klaar dus ik denk wel dat dit echt zijn formaat was.

Ook ooit met te groot en te breed seks gehad en dat is ook niet fijn. Het liefst gewoon iets ertussen.

Nc

“Het gaat niet om de lengte van het geweer, maar om de kracht van het schot”

Maar te klein (ik heb ooit seks gehad met iemand die even groot en dik was als mijn wijsvinger) is ook niets. Te groot en te breed kan verdomd veel pijn doen. Over het algemeen lukt alles ertussen vrij goed, maar je hebt er niets aan als de persoon die het geweer hanteert, niet weet hoe hij goed moet schieten.

Gewoon een normale piemel :’)

Ben ook nog geen uitschieters tegengekomen om heel eerlijk te zijn

Sowieso niet te groot haha. Dat doet pijn. Ik had liever ook gewild dat de penis van mijn vriend iets smaller was… :bored:

Groot