@Shadowhunter, ja, duh!
Haha, nee, ik vind hem gewoon leuk. En je personage klinkt echt geweldig!
Oké, hier is mijn tweede personage!
Naam: Hij heeft zijn werkelijke naam lang geleden al afgezworen, nu is hij niemand. Wanneer hij Aimi ontmoet noemt hij zichzelf Zwervende Krijger en op het einde krijgt hij de naam Ronin, als een soort symbool voor het goede in hem.
Leeftijd: 24, maar hij lijkt zo oneindig veel ouder…
Titel van het verhaal: (heb geen achte titel maar noem het zelf:) Over een prinses, een tijger en een Zwervende Krijger.
Karakter: De Zwervende Krijger is een verbitterd iemand. Hij is bang voor en teleurgesteld in de mens en de wereld. Hij houd nergens van - niet eens van het leven of zichzelf. Hij spreekt zo min mogelijk en houd iedereen op afstand - cynisch en kortaf. In feite wil hij alleen maar liefde, maar dat kan en wil hij niet beseffen. Hij weet nouwelijks wat hij met vriendelijkheid aan moet
Tijdens het verhaal veranderd hij langzaam in iemand die een gelukkig en vriendelijk kan zijn. Hij leert de mooie dingen in de wereld kennen, al kan hij ze nog steeds moeilijk uitspreken.
Achtergrondinformatie: De Zwervende Krijger is op zijn zestiende de oorlog in gestuurd, en was toen overduidelijk te jong voor wat hem daar te wachten stond. Na de oorlog had hij meer dan genoeg van mensen en het gruwelijke dat zij kunnen doen, en vluchtte het bos in. Daar leeft hij zeven jaar helemaal alleen, hij rooft om te eten en word een gezochte crimineel. Dan komt Aimi (een kleine, weggelopen en wereldvreemde prinses die onmiddelijk besluit van hem te houden.) en zij maakt dingen in hem los waarvan hij allaang niet meer wist dat hij ze bezat. (Tranen, liefde en hoop)
Waarom (is het je lievelingspersonage): Ik vond hem een geweldig personage omdat hij iemand is die liefde krijgt noch geeft, maar o zo verdient. Het ‘sprookje’ dat ik van hem en Aimi gemaakt hebt bestaat voor een groot deel uit gesprekken, en ik houd van de manier waarop hij nooit wist wat te zeggen en soms toch dingen zei die ik niet bedacht scheen te hebben. Ik vind het leuk hoe hij veranderd, hoe sterk en treurig en dapper en onbeholpen hij is.
(hij is één grote tegenstrijdigheid)