Lievelingspersonage Gossip Girl?

Als Gossip Girl fans hebben we ongetwijfeld elk personages die we wel en niet leuk vinden. Vertel hier wie je lievelingspersonage van Gossip Girl is.
Je kan natuurlijk meerdere hebben, maar probeer toch te beperken bij 1 iemand die je echt zo geweldig leuk vindt! Je kan er evt. ook bij zeggen waarom.

Bij mij is dat Serena. Ik vind haar echt zo’n spontane leuke meid en eigenlijk helemaal niet minachtend of arrogant ofzo. Ze is natuurlijk ook supermooi, waardoor vele meiden jaloers op haar zijn. Zij kan er trouwens toch niks aan doen dat ze zo geliefd is?
xox

Ik ook Serena. Zij is gewoon echt perfect: een hele lieve en schattige uitstraling, supermooie haren, perfecte lach, perfect lichaam, kledingstijl is super, en ze heeft ook echt iets aparts.

En daarbij mag ik niet vergeten te zeggen dat ik denk dat ze echt een hele goede vriendin is als je bevriend met haar bent, zo eentje die al je geheimen veilig houdt, gezellig is, en je altijd helpt als je dat nodig hebt.

ik vond eerst Jenny het leukst, maar sinds ze helemaal veranderd is van stijl en haar vind ik haar wat minder. En Blair vond ik altijd al geweldig. Ze is wel een dramaqueen maar dan gebeurt ook tenminste iets in de serie. =)

Eric!

En de redenen waarom zijn te veel. (nou ja, een vriendin en ik hebben de theorie dat hij een elf is, want hij is magisch en wijs en een ‘forest creature’, dat is een van de meest voorname redenen)

Gossip Girl =D
Ik weet niet, denk dat ik Jenny het leukst vind.

Dan en Blair!
Blair omdat ze gewoon een bitch is en Dan is heel erg gevat, leuke humor :slightly_smiling_face:

Morgen begint seizoen 3 toch in Amerika? :grinning:

Chuck en Blair vind ik het leukst, Serena het minst leuk. In de boeken vond ik haar wel leuk, maar in de serie is ze heel anders.

Dan, zijn humor
Serena, omdat ze zo vriendelijk overkomt, en zo loyaal aan haar vrienden en zo lief voor haar broertje…
Jenny, omdat ze zo leuk overkomt

-

Chuck, Blair en Jenny in seizoen 1

Dan en Serena in seizoen 1 waren zoooo schattig :slightly_smiling_face:
En Dan vind ik zoizo cool. Agnès in seizoen 2 vond ik ook echt leuk, net als Aaron.

Blair en Chuck<33333333

-

Serena and nate!

CHUCKCHUCKCHUCKCHUCKCHUCK
Omdat hij zo’n ‘bad guy’ is. en omdat hij gewoon facking lekker is.

Serena

Dan oh ik vind hem echt zo grappig kan helemaal in een deuk liggen
en Chuck hij is gewoon zo nouja zó kan het niet uitleggen geloof ik :stuck_out_tongue:

in het boek nate en serena
en in de serie chuck

& Serena omdat ze er heel “warm” uitziet zegmaar. (En mooi)

Chuck en Blair!! :grinning: