"Lieve" woordjes.

Hebben jullie dat ook? dan zit je bijvoorbeeld op MSN met die ene leuke jongen (L)

En dan is het natuurlijk leuk om te horen dat je lief bent of schattig of mooie ogen etc etc. En dat hij dan ineens iets zegt wat niet in het rijtje thuispast…
Sexy (gaat dan nog wel) Lekker ding, sexy kind (:S ja serieus) enzovoorts?

Ligt het aan mij of vinden meer mensen dat nou niet bepaald een leuk compliment? :stuck_out_tongue:

Ja nouja ik vind sowieso het schatje gedoe enzo onzin. Ik haat het als een jongen mij leuk vind en daar dan meteen mee begint te strooien. De enige jongen wie ik echt leuk vond was gewoon écht lief en meer om de dingen die ik deed of dat die ineens heel verlegen zei dat ik mooie ogen ofzo had. Dat vind ik lief. Hij zei nooit schatje en dergelijke.
Het allerergste vond ik wel toen ik hoorde dat ik “secci” was. Hoe je het zegt ook x’D

-

Oh ik vind dat wel leuk :slightly_smiling_face:

Wat sexy kind?
Haha dan krijg ik echt het gevoel; ik ben toch geen twaalf meer? xD
edit; Sexy kan trouwens nog idd wel, maar dan moet het wel door de juiste persoon gezegd worden. Bv als iemand dat zomaar op straat roept, dan denk ik van; ja… Niet zo stoer praten alleen omdat je vrienden erbij zijn! Maar als me vriend dat zegt klinkt het wel oprecht :grinning:
x

Ik vind het ook wel leuk. ik heb het ook wel eens gehad, maar dan zei hij het altyd als hij niet zo heel serieus was ofzo. dat vind ik ook wel wat beter, want als hy je altyd lekkerding noemt ofzo zou ik t ook niet zo heel leuk vinden. dan lykt het meer dat het gaat omdat je ‘lekker’ bent.

precies xD

ik HAAAAAAAT het woord

‘schat’, ‘schatje’, ‘lieverd’

ik haat het ik haat het ik haat het

Ik irriteer me er ook kapot aan xD! Voel ik me echt zo’n object

hij zegt altijd “allerliefste” of “liefste” ofzoiets. maar da’s ook weer zo klef. bleh. :’) en dan zegt hij het ook nog heel vaak en dan is het niet meer leuk. en mn ex zei altijd “liefie” en “schattie” O_o. getsieee. hahah

Het is afgezaagd. lekkerding, sexy kind. ik ben geen object. vind het respectloos

Ik vond geil wijf het toppunt, toen hoefde hij echt niet meer terug te komen hoor.

Ik dacht dat ik de enige was!
maar ik erger me er ook dood aan!

Die woordjes zoals lieverd zijn zoo…
ontzettend onpersoonlijk

ik vind het wel leuk als mn vriend het zegt, dan wel woorden als lieverd of schat, maar sexy kind nee, ik ben al bijna volwassen dan hoeft hij dat niet te zeggen :stuck_out_tongue:

Ik heb echt een hekel aan het woord ‘schat’. Daar kan ik me echt aan irriteren.
Schatje en lieverd vind ik dan weer minder erg denkikzo.

Ik vind het leuk als mijn vriend gewoon: Schatje of allerliefste/leukste tegen me zegt. Maar bijvoorbeeld: Sexierd of lekkertje dáár kan ik me aan ergeren. (’:

ik was vandaag zo met zo’n jongen aan het wandelen was zo aan het vertellen over zo’n meisje dat mij elke keer hoer noemt… zegt ie : nou dan ben je wel mijn hoertje hoor schat…

ok toen was het duidelijk…

jongens zijn niet zo heel communicatief volgens mij, in dat soort dingen zijn vrouwen nou eenmaal wat beter. Dus vat ik het maar gewoon op als compliment.
nouja, schatje en lieverd enzo dan.

totdat hij na 2 weken in een sms gaat zetten HouVanJe of als ze gaan zeggen lekker ding of sexy kind idd. dat gaat dan weer iéts té ver. :stuck_out_tongue:

Hahaha x)
Ik vind zelf schatje oid niet vervelend :’)

ik vind schatje en lieverd wel leuk, ligt er wel aan hoe je het zegt en op welk moment haha.
maar zoiets van “ik vind je lekker” is echt dom.