Lieve uitstraling.

Hee,

Veel mensen zeggen vaak dat ik boos kijk of vinden dat ik er onaardig uitzie…
Ik lach vaak en probeer ook niet ‘boos’ te kijken.
Want ik wil juist een ‘lieve & zachte uitstraling’.
Hebben jullie tips ?

Alvast dankjewel !

misschien door de vorm van je wenkbrauwen ofzo? ;p
of heb je hele harde makeup op?

Dat heb ik ook vooral als zon schijnt en ik kijk tegen de zon ja omdat pijn in me ogen doet die zon. het is niet altijd blijheid. en door harde uitstraling me dikke wenkbrauwen lopen fronsen. Up

Maar als je in de zon kijkt, kijkt iedereen volgens mij wel boos.

Ik ben ook niet gezegend met een lief gezichtje…
Maar ik kan heus wel lief kijken alleen doe ik dat niet vaak (onbewust).
Dan ben jer ergens op gefocust of je zit ergens anders met je gedachten…

Sommige mensen zijn eenmaal geboren met een leuke pretgezichtje
anderen niet…

dat hoor ik ook, maar dat komt door de vorm van mijn wenkbrauwen, ik epileer ze wel maar nja de vorm is gewoon zo x]

Ja inderdaad, zijn het niet je wenkbrauwen? Misschien moet je ze epileren. Of heb je misschien alles donker? ( haar, wenkbrauwen, ogen ) dan lijk je ookal wat minder vrolijk ( meestal ;p , ik heb het ook ) Misschien wat lichte oogschaduw opdoen en wat blush? En vorlijke kleren, haar uit je gezicht, is mss al een hele verbetering!
xx

het kan komen door de vorm van je wenkbrauwen. maar het kan ook komen omdat je mondhoeken van nature wat naar beneden hangen.
je kan een beetje op je make up letten. niet te dikke lagen mascara. liefelijke kleurtjes op je ogen en zachte roze kleuren op je lippen en een rozige blush.
doe je haar niet strak naar achteren in een paardenstaart of zo. dat maakt ook hard.

Ik heb dat als ik serieus kijk en gewoon ergens met m’n gedachten ben, ik al snel arrogant kijk. Dat hoor ik van best wel veel mensen haha. Terwijl ik voor de rest best wel een jonge, lieve uitstraling heb.

Ik weet niet of je altijd zo’n zwart randje om je ogen hebt, want dat kan je ook al iets harder maken. Of dingen als donkere lippenstift ook.
Aan je wenkbrauwen kan je niet zo heel veel veranderen, je hebt toch je eigen natuurlijke vorm (die staat meestal toch het beste).

Bruin oogpotlood, je wenkbrauwen epileren maar niet echt ‘hard’ bijtekenen, lichte kleuren gebruiken.

dat heb ik ook, maar bij is het gewoon mijn gezicht kan ik niet zoveel aan veranderen. hoor ook altijd van mensen “wat kijk je boos” is soms best wel vervelend

aah, mensen doen da tok altijd bij mij… echt vervelend, want dan ben ik bijvoorbeeld dus echt niet chagrijnig… maar bij mij ligt het aan m’n mond ;p, die staat gewoon niet blij? ;p

haha ik heb het ook.
ik weet eigenlijk niet echt wat je er tegen kunt doen, alleen wat vaker lachen

tegen mij zeggen ze ook altijd dat ik heel chagrijnig/boos kijk. ik heb daar geen problemen mee ^^.

Dat heb ik ook! Mensen vinden dat ik boos, afstandelijk en arrogant kijk, terwijl ik zo niet wil overkomen!

Up.

haha ik heb het tegenovergestelde, als ik in gedachten verzonken ben ofzo kijk ik juist zo heel dromerig :stuck_out_tongue:

Overlaatst liep ik langs twee mannen die me aan het “uitchecken” waren en toen ik passeerde, riep er eentje “hé je moet niet zo kwaad kijken hoor”. Haha ik vond het wel lullig eigenlijk (al lag het er ook wel aan dat ik me ergerde aan hen). Maar ik heb de opmerking nog al gehad van een vriend :stuck_out_tongue: Ik heb blijkbaar ook niet zo’n happy hoofd, jammer genoeg.

Dat krijg ik dus ook vaak te horen: “Kijk niet zo boos!”
Joh, nú maak je me juist boos, kan ik er wat aan doen dat m’n gezicht zo staat x’]

ik krijg ook vaak de opmerking ‘joh waarom kijk je zo boos!?’
of mensen zeggen: ‘goh jij kijkt altijd zo arrogant!’
sorryyy… als ik in gedachte ben, dan denk ik er niet aan hoe ik kijk…