Lieve dingen, die JIJ doet voor je vriendje!

[b]Er bestaat al een topic, waar in staat wat jongens voor lieve dingen doen.
Maar meiden kunnen ook best leuke dingen doen, Toch?! :ok_woman:
Dus zoals de titel al zegt, Vertel hier jou leuke dingen die jij doet voor je vriendje.

xx[/b]

Ik doe niks, :flushed:
Want heb zonde nog geen vriendje! :frowning_face:

Ik doe heel vaak iets kleins als een eitje voor hem bakken bij het ontbijt. Zo gedaan, en toch een groot gebaar. Vind 'ie altijd leuk.

Verder niet zo veel, ik ben gewoon heel lief voor 'm. Zelfs als hij verdomd chagrijnig is, probeer ik toch lief te blijven, al wil ik dan vaak genoeg z’n hoofd er af schieten.

Ik koop lieve cadeautjes voor hem, masseer hem vaak, maak soms eten voor hem, kom in de vrieskou naar hem toegefietst 's nachts in mijn panty zonder jas, en voor de rest ben ik gewoon lief tegen hem.

no boyfriend ;(

Ik heb afgelopen week een parkeervak voor hem uitgegraven uit de sneeuw. Zodat hij zn auto veilig weg kon zetten. 3 kwartier bezig geweest :stuck_out_tongue:

Verder kriebel ik vaak op zn rug, dat vind hij heerlijk

Ik neem zn lievelings koekies mee uit de winkel…

en vast nog wel meer maar voor mij voelt het niet speciaal. Tuurlijk ik doe het voor hem, alleen voor hem, maar het hoort er bij vind ik, omdat ik weet dat hij t fijn vind

Mijn vriend heeft een nieuw bijbaantje (de ochtendkrant).

Dus afgelopen zondagavond heb ik 3 uur in de sneeuw gelopen, om nog even zijn wijkje door te nemen (wat je normaal in 3 kwartier kan doen). En die ochtend erna ben ik om 5 uur opgestaan om met hem de kranten te lopen!

Hij wilde zo graag dat ik mee ging! Nou dat vond ik eigenlijk best lief van mij, hihi.

En ook masseer ik hem best vaak, omdat hij dat zo lekker vind! :slightly_smiling_face:

geen vriendje meer ;(

Ik wacht vaak op hem bij het station, zodat ik hem nog ff kan zien als hij van school komt.
Hij heeft echt een stressende moeder dus andersom gebeurt dat nooit, dat mens weet gewoon zijn hele rooster en gaat hem bellen als hij niet op tijd terug is. Dus meestal zie ik hem dan maar 5 minuutjes en dan moet hij alweer naar huis… Maar voor mij is het het waard, als het in ieder geval niet meer is dan anderhalf uur.

Verder gewoon spontane dingetjes, als ik een dagje weg ben iets kleins voor hem kopen zoals hartjeschocola.

Wooow respect:P dat is zeker lief van je!

lieve dingen allemaal!

ik kriebel altijd over zn rug, dat vind ie hartstikke fijn
en ik bob altijd als het me gevraagd wordt, vind ik ook best lief van mezelf
ik wacht ook altijd heel lief tot hij is uit-ge-playstationed (hoe je dat ook schrijft)
en verder weet ik het allemaal niet ;p

euhm alles, en ik krijg niks terug. jggohkf8ggk,

Koken, schoonmaken, kriebelen, veel seks :grinning:

Ik koop soms zomaar een kaartje voor 'm. En dan springen soms de tranen in ze ogen. Soms ga ik ook naar zijn huis toe, als die dat niet weet, en dan bel ik aan. En dan doet hij open. Je moet ze gezicht dan zien! Haha.

Hihi die is leeuk (: echt van die kleine dingetjes.

Ook een keer, maar toen was hij vooral lief… Op onze 1ste date gingen we naar de bios. Dus had ik als verrassing omdat we 1 maand hadden hem die dvd gekocht (van de film die we toen hadden gezien…). Hij was er die week niet, hij was op uitwisseling. Dus had ik de DVD in de brievenbus geduwd… Toen hij terug kwam van de uitwisseling sms’te hij me: ‘‘vanavond… neem jij popcorn mee?’’

[i]Ik heb vorig jaar voor zijn verjaardag een pot gevuld met 150 redenen waarom ik van hem houd en kaartjes erbij gedaan voor de winterefteling (omdat hij voor het laatst was geweest toen hij nog een klein schattig menneke was) en dit jaar ben ik een week bezig geweest met cadeaubonnen te ontwerpen voor allerlei dingen die hij ooit heeft gezegd die we nog eens moesten doen samen. En een champagne fles gevuld met zijn favo chocolaatjes.

[/i]

Aaah! Dat is zo lief! you’re lucky ^^

Laatst zag ik zijn auto ergens geparkeerd staan en spontaan een lief briefje onder zijn ruitewisser gedaan

hem masseren

Laatst een foto van ons samen ingelijst omdat hij al lang aangaf een foto van mij te willen

en gewoon veel tijd voor hem vrijhouden!

Mwuhaha! Niks! Want ik heb geen vriendje!