Lieve dames,
Ik heb sinds vrijdag enorm leuk contact met een jongen.
Ben het hele weekend met en bij hem geweest en we waren tot over onze oren verliefd.
Het is een beetje aan lastige situatie, sinds eventjes is ze ex bij hem weg & ze is zwanger van hem.
Hij dacht niet open te staan voor een nieuwe liefde, maar we vonden het zo’n fijn weekend.
Ik kreeg zulke lieve smsjes en berichtjes… tot aan gisteren!
Hij deed heel kortaf en als ik iets vroeg dan reageerde hij niet… maar welke elke keer online op whatsapp.
Dus ik vroeg hem of er misschien iets was…
Toen kreeg ik een kattig smsje met; daar kan ik heel slecht tegen, vragen of er iets is! Als er iets is dan zeg ik dat. Als ik even op me whatsapp kijk ben ik niet per definitie online, FIJNE AVOND!
Dus ik was helemaal verbaasd, ik vroeg het toch normaal? Dus ik vertelde hem dat ik het niet zo bedoelde. Toen kreeg ik dit als reactie;
Ik heb ruimte nodig en jij geeft me dat op zon manier niet door zo onzeker te zijn, slaaplekker.
Dus ik reageerde met; Ik wil jou best de ruimte geven die je nodig hebt. Maar dat spreekt een beetje tegen met wat we het weekend allemaal hebben gedaan… elkaar zo vaak zien enzo, maargoed ik laat je!
Zegtie; Ik deed gewoon normaal hor. Reageerde net als in het weekend. Alleen wat minder, kan nou eenmaal niet de hele dag whatsappen en aandacht geven. Ik laat jou ook, weltrusten.
ik ben helemaal van slag. Heb hem vanmorgen gestuurd; Werkze vandaag. Kusje!
Ook daar niks op ontvangen terwijl hij de heelee tijd op online, laatst gezien komt te staan.
Het frustreerd me een beetje en maakt me erg onzeker.
Juist omdat het weekend zo ontzettend fijn met hem was.
Ik wil vanavond met hem gaan praten hierover, maar ik durf het niet eens aan hem te vragen!
hebben jullie tips dames?
Jullie helpen me ontzettend!