Lieve dames, kunnen jullie mij advies geven? dankjullie!

Lieve dames,
Ik heb sinds vrijdag enorm leuk contact met een jongen.
Ben het hele weekend met en bij hem geweest en we waren tot over onze oren verliefd.
Het is een beetje aan lastige situatie, sinds eventjes is ze ex bij hem weg & ze is zwanger van hem.
Hij dacht niet open te staan voor een nieuwe liefde, maar we vonden het zo’n fijn weekend.

Ik kreeg zulke lieve smsjes en berichtjes… tot aan gisteren!
Hij deed heel kortaf en als ik iets vroeg dan reageerde hij niet… maar welke elke keer online op whatsapp.
Dus ik vroeg hem of er misschien iets was…
Toen kreeg ik een kattig smsje met; daar kan ik heel slecht tegen, vragen of er iets is! Als er iets is dan zeg ik dat. Als ik even op me whatsapp kijk ben ik niet per definitie online, FIJNE AVOND!

Dus ik was helemaal verbaasd, ik vroeg het toch normaal? Dus ik vertelde hem dat ik het niet zo bedoelde. Toen kreeg ik dit als reactie;
Ik heb ruimte nodig en jij geeft me dat op zon manier niet door zo onzeker te zijn, slaaplekker.
Dus ik reageerde met; Ik wil jou best de ruimte geven die je nodig hebt. Maar dat spreekt een beetje tegen met wat we het weekend allemaal hebben gedaan… elkaar zo vaak zien enzo, maargoed ik laat je!

Zegtie; Ik deed gewoon normaal hor. Reageerde net als in het weekend. Alleen wat minder, kan nou eenmaal niet de hele dag whatsappen en aandacht geven. Ik laat jou ook, weltrusten.

ik ben helemaal van slag. Heb hem vanmorgen gestuurd; Werkze vandaag. Kusje!

Ook daar niks op ontvangen terwijl hij de heelee tijd op online, laatst gezien komt te staan.
Het frustreerd me een beetje en maakt me erg onzeker.
Juist omdat het weekend zo ontzettend fijn met hem was.

Ik wil vanavond met hem gaan praten hierover, maar ik durf het niet eens aan hem te vragen!
hebben jullie tips dames?
Jullie helpen me ontzettend!

Misschien niet het leukste antwoord, maar ik zou even rustig aan doen. Als er van zijn kant echt iets is, zou ik het even laten bezinken. Als hij echt veel om je geeft zoals jij wel zegt dan verteld hij het heus wel. Succes!

Oke het hoge woord is eruit; hij wilt me niet zien enw eet niet zo goed wat hji wilt, het ligt niet aan mij? wat moet ik hier nou mee!!! ik word echt gek

Jeetje, je hebt pas sinds vrijdag contact met hem… loop je niet een beetje te hard van stapel?

Laat hem even met rust! Gewoon even laten rusten, er is best wat heftigs gebeurd en hij moet even rustig kunnen denken over wat hij moet doen. Geef hem die rust. Het is heel vervelend als iemand de hele tijd gaat pushen…

Ik snap namelijk heel goed hoe hij zich voelt. Had het zelf ook, dat gevoel dat je het niet zo goed meer weet. Vooral niet over doorgaan. Geef hem de tijd, als hij bij je terug komt weet je zeker dat het goed zit. Zo niet, dan dikke pech. Is heel vervelend, maar ga door met je leven! Vergeet hem even. En als hij wat stuurt doe dan ook gewoon zoals je altijd al deed. Hij heeft het nu best wel moeilijk heb ik het idee.

Succes!

^^ dat is echt een standaard antwoord van een jongen, dat het niet aan jou ligt… en dat ligt het waarschijnlijk niet…

misschien heeft hij er moeite mee dat zijn ex bij hem weg is en zwangers is van hem… dat is ook niet niets… misschien moet je hem gewoon laten gaan… er zijn nog genoeg andere jongens… dat is natuurlijk geen leuk antwoord dat jij wilt horen… en dat over genoeg andere jongens wou ik ook niet geloven toen het bij mij uitging… maar je kunt beter afstand nemen vooral als hij je niet wilt zien.,. laat hem dan maar een tijdje in zijn sop gaar koken… als hij je mist komt hij vanzelf naar je toe… suc6

thanks ladys!

je gaat echt te snel

Komop, je kent die dude sinds vrijdag. Je bent nog niet tot over je oren verliefd op hem. Het is al duidelijk hoe die in elkaar steekt, laat hem gewoon even z’n rust hebben als die daar om vraagt.

Je loopt veel te hard van stapel. Dat schrikt mannen enorm aan. Take it slow… Je kent elkaar sinds vrijdag, en dan al zeggen dat je tot over je oren verliefd bent, is wel vreemd. En als hij niet meteen reageert, wat maakt het uit, als ik geen relatie heb met iemand, en hij reageert pas een dag later, prima, doe ik ook wel eens. Je schrikt hem echt af. Laat hem een paar dagen met rust.

O M G je leven is voorbij de jongen die je 5 dagen kent vind het te snel gaan

Ik begrijp wel wat je bedoelt… Ik had laatst een drankje gedaan met een hele leuke jongen en ik zag m wel snel zitten en nu doet ie vet stom ook via whatsapp enzo…
Ik laat het lekker, als hij contact zoekt best maar als ie dat niet doet stikt ie er maar lekker in…
Ik roep de hele dag nu voor hem 10 anderen…

Ik zou hem idd zoals er al meerdere meisjes zeiden, laat hem gewoon met rust voor een tijdje, een man heeft niet graag dat je constant aandacht vraagt, ze denken dan dat je altijd zo bent en een man heeft graag dat ze moeten jagen… Constant smsen en panikeren als hij neit antwoordt, maakt een jongen gek! Laat gewoon een tijdje niets van je horen en dan zal hij verbaasd staan dat je neits meer laat horen en zal hij je wel zelf contacteren, indien hij dat niet doet, kan hij lekker de boom in en weet je waar je staat, succes meid !