lienlilangel on youtube

heey allemaal,
ik weet dat er al heel veel van deze topics zijn,
maar wat vinde jullie van mijn filmpjes?

www.youtube.com/user/lienlilangel

ik heb egt heel lang nagedacht of ik iets op youtube zou zette,
dus kheb het uiteindelijk tog gedaan xd
meer informatie over mezelf vind je op mn youtube account!
Hope you like it!

Je hebt in principe een mooie stem vind ik, maar volgens mij nog niet helemaal onder controle zegmaar. Je schiet al snel ‘uit’ met noten. Probeer eens heel geconcentreerd een toonladder te zingen of een liedje zonder al te snelle riedeltjes, maar met een simpele melodie. Probeer dan elke noot goed en duidelijk te zingen.
En ik denk dat je de liedjes nét even te langzaam speelt waardoor je soms in de knel komt :].

Ik vind het opzich wel mooi, maar niet zo bijzonder ofzo. Ik denk niet van ‘wow, dat is echt een prachtige stem’. Ik denk ook dat door de gitaar je stem niet echt mooi uitkomt, want ik hoor alleen de gitaar !
Maar oefen gewoon door!

Je hebt wel een mooie stem,
maar het is niet wauw
misschien zangles? ^^
en harder zingen dan de gitaar de volgende keer.

Ik vind dat je wel mooi kan zingen! alleen die gitaar vind ik storend…

dankje !
en ik zoek ng een oplossing voor de gitaar,
upje :wink:!

up!

ik vertrek morgen op vakantie dus dn ben ik een weekje niet xD

Volgens mij ben je meer bezig met de gitaar dan met je stem ( En toch zou ik de gitaar weglaten omdat het geen mooi effect heeft eerlijk gezegd dus; slecht gespeeld )

ok guys!
ik heb ondertusse weer heel wat filmpjes geupload,
en kben eens benieuwd wat jullie er nu van vinden!

please subscibe, rate and comment!

upupupupupupupupupup!

Je hebt best een mooie stem ^.^ maar vanaf 1:52 zit je er echt helemaal naast bij het i just want you liedje :slightly_smiling_face: maar met een beetje zangles komt dat vast wel goed :grinning: vooral doorgaan met zingen :slightly_smiling_face:

Ik wens je heel veel succes! x

jaa ik weet het maar kvind het vooral heel moeilijk om en piano te spele en te zinge, maar oefening baart kunst!
dankje! xD

& thx lausa!

up!

Eerlijk gezegt is 1/3de van wat je zingt gewoon vals :<

Wel cool dat je piano en gitaar enzo zelf speelt, maar ik erger me bij I’m Yours aan de gitaar.
En ik vind de liedjes die je zingt stom :< Maar das mijn smaak whihi.
Heb je zangles? Dat zou je echt moeten doen, tis echt leuk en je leert er veel van. Vanaf 2:00 ong. bij naturally is het grootste gedeelte vals, en die uithaal had je niet moeten doen x[. datwasnietzogoed:$

Pfft wat een zeikpost. Maar dit zijn dus mijn tips/commentaar/kritiek enzo. :grinning: Succes en veel plezier enzo nog verder! :grinning:

PS: Wil je me noten over je gitaar? Hoe duur wassie? Issie goed? Welke is het? Ik wil namelijk ook een gitaar kopen want ik heb een aantal gezien van 60 euro :open_mouth: En das best goedkoop. En ik vind het leuk om te horen van je :grinning: xxx