Liegt hij?!

[i] oke omg…
morgen heeft mijn vriendje een operatie,
En hij wou vandaag zijn cam niet aan… ( omdat hij aan 't eten was?! )
Toen moest hij plotseling gaan… voor een Controle. * oeps dat was hij vergeten tezeggen. *
Nu zattie net op zijn youtube account.
maar niet op hyves en msn… ( ook andwoord hij mijn smsjes niet. )
oke ja lekker. dat is leugen 1`
&
Ik was zaterdag bij hem. mijn naam stond in zijn agenda doorgekrast.
Hij zei dat 't 2meisjes hadden gedaan.
oke, maar hoe komen ze dan ooit aan zijn agenda…
en hoe Kunnen ze mijn naam doorkassen zonder dat hij het doorhad.
( verder stonden er hartjes van hun in )

Ik weet niet wat ik meot doen… help! [/i]

langs gaan is trouwens onmogelijk.
Hij woont 137 km van me vandaan.

misschien stond zijn youtubeaccount nog gewoon aan?
Moest hij eventjes snel naar iets kijken?
Doe ik ook wel eens, dat ik msn enzo gewoon uit laat, anders begint iedereen direct weer te praten.

En dat met die agenda, beetje onlogische vraag over hoe die meiden aan die agenda komen.
Wat denk je van klasgenoten?
Vrienden die bij 'm thuis waren?

z’n youtube acc kan gewoon aan staan.

ze kunnen zijn agenda ooit jatten.
en hij kon bv. ergens anders mee bezig zijn.

maak je niet zo druk, en anders praat je er zelf met hem over?

Vraag het hem

[i] mijn ex deed ook zo.

En hij ging blijkbaar vreemd toen… [/i]

1. account was aan of door iemand anders (als iemand anders op mijn youtube kijkt logt hij gelijk in )

2. miss liet hij hem op tafel ofzoo en ging ondertussen ergens anders in de klas heen ofzoo. er zijn genoeg manieren waardoor wat meiden hem konden ‘pikken’

Waarschijnlijk is er niks aan de hand en maak je je druk om niks.

dubbel xD

Nou er zijn heel veel mogelijkheden.
Je moet niet meteen van het ergste uit gaan.
Dat doe/deed ik ook altijd en geloof me, als je vriendje echt heel veel van je houdt, doe je hem er ontzettend veel pijn mee.
Dus pas op met je beschuldigingen…

Hij liegt. Dumpen.

Met hem praten? En anders vind ik dit wel erg verdacht…

Als je een relatie op afstand heb is vertrouwen in je vriend het enige wat je kan doen. Ik heb al bijna 4 jaar een relatie met ongeveer dezelfde afstand als jij hebt dus ik kan er over meepraten! Je moet niet overal in wantrouwen, mijn agenda staat ook vol met dingen van andere meiden en doorgekraste teksten, als ie in de les zit kan zo’n meisje die agenda toch pakken en je naam doorkrassen omdat ze jaloers is / dat erg grappig vind? (erg kinderachtig wel trouwens). Je moet niet meteen denken dat hij dat gedaan heeft, waarom zou die uberhaupt dan je naam in zn agenda zetten. :wink: Over dat niet op hyves/msn, jongens willen soms even ‘rust’ en lekker youtuben, dan zetten ze de rest gewoon even uit en gaan ze gamen en op youtube surfen. Waarschijnlijk wil hij dat niet zeggen en maakt ie er iets anders van, is wel lame maar jongens willen vaak niet laten weten dat ze geen zin meer hebben om met je te praten op msn maar even tijd voor hunzelf willen.

Waar het op neer komt; je moet hem vertrouwen je kan niks anders doen.

Trouwens, hoe weet je dat hij al die hartjes in zijn agenda heeft, als hij zoverweg woont?

Er staat duidelijk dat ik zaterdag bij hem was.

Oh sorry, overheen gelezen…

Gewoon vragen.
Je merkt het dan vanzelf wel wanneer hij liegt.

1. hij heeft z’n internet gewoon aanstaan…
  2. haha, ze kunnen toch best z’n agenda ff jatten…? hoef je je niet druk om te maken denk ik zo ^^

Idd.

hahaha

[i] hij smsde…
en toen zei ik dus: je komt zkeer niet meer op de computer nu?
en toen zei die; mag niet nee.
en toen stuurde ik dus : oh ik zag dat je net op youtube was.

en nu is die stil. [/i]

lekkere relatie zo, ook wat je dan net hem smste… komt op hem vast over alsof jij enorm wantrouwig bent.
misschien terecht, misschien ook niet…

ik ben sowieso meer fan van elkaar bellen als je een relatie hebt ipv smsen, zo gemakkelijker jezelf uit te leggen dan (mits het niet uitloopt op ruzie)

als ik jou was zou ik eens heel goed met hem overleggen, even de zorgen die je nu hebt over zijn mogelijke leugens aan hem voorleggen en met hem delen, dan kan hij je er of van overtuigen dat het niet zo is, of uitleggen hoe het zit

stel dat hij inderdaad heeft gelogen dan is dat vertrouwen toch naar de maan dus ben je beter af zonder hem en die relatie